آموزش استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی و موبایل گوشی تلفن

چند تکنیک مدیریت زمان برای کنترل و استفاده درست از شبکه های اجتماعی و گوشی موبایل

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

استفاده درست از شبکه های اجتماعی چگونه است؟ آیا شما هم معتاد شبکه‌های اجتماعی شده‌اید؟ روزی چند ساعت از گوشی موبایل خودتان استفاده می‌کنید؟ به نظر شما روزی چند بار گوشی موبایل خود را بازوبست می‌کنید (قفط گوشی را لاک و آن‌لاک lock unlock mobile )می‌کنید؟

آیا تاکنون توجه کرده‌اید که چقدر از گوشی موبایل خودتان استفاده می‌کنید؟ اگر روزی بتوانید اینترنت گوشی موبایل خود را در اختیار خودتان بگیرید، زمان اضافه‌ی باقی‌مانده را خرج چه کاری می‌کنید؟ شاید بهتر است تمرین کنم و برای گذر زمان خودم راه‌حلی پیدا کنم. 

آیا شما هم گوشی تلفن خود را دیوانه‌وار چک می‌کنید؟ روز چندصدبار؟ در فایل صوتی دوم روشی را معرفی می‌کنم که خیلی ساده می‌توانید باز و بست کردن گوشی تلفن همراه (موبایل) خود را  کنترل کرده و با برنامه‌ی کوالیتی تایم Quality-time می‌توانید کنترل کامل گوشی تلفن و مدت زمان استفاده از هر برنامه را به دقت زیر نظر داشته باشید.

در این فایل‌های صوتی (پادکست‌ها) درباره‌ی این موارد صحبت کرده‌ام و یک راه‌حل خوب و کاربردی برای استفاده درست و به‌اندازه و کنترل شده از گوشی موبایل (تلفن همراه یا تبلت و اینترنت آن و شبکه‌های اجتماعی متصل به آن‌ها) ارائه کرده و مدیریت زمان آن را آموزش داده‌ام. به توضیحات ارائه شده برای هر فایل صوتی دقت کنید.

فایل صوتی کنترل گوشی تلفن و استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی .

فایل صوتی اول – کنترل استفاده از شبکه‌های اجتماعی

در این فایل صوتی (پادکست) درباره‌ی شبکه‌های اجتماعی و نوع اعتیادسازی آنها صحبت شده و همچنین برای کسانی که معتاد شبکه‌های اجتماعی هستند یک راه‌حل خیلی ساده ارائه کرده‌ام که به کنترل و مدیریت زمان استفاده درست از شبکه های اجتماعی و موبایل‌ منتهی خواهد شد.

.

دانلود مستقیم فایل صوتی یک روش خوب برای کنترل استفاده از شبکه‌های اجتماعی

فایل صوتی: چرا دیوانه وار گوشی تلفن همراه خود را چک می‌کنیم؟ راه حل ترک این عادت چیست؟

فایل صوتی دوم – کنترل چک کردن دیوانه‌وار گوشی تلفن همراه

در فایل صوتی (پادکست) دوم  درباره‌ی چک کردن دائمی و خیلی زیاد گوشی تلفن همراه صحبت کرده‌ام. اینکه ما هیچ‌کاری با تلفن همراه نداریم، منتظر پیام مهمی هم نیستیم اما تند تند موبایل خودمان را چک می‌کنیم یک عارضه نامطلوب است و باید بتوانیم آن را کنترل کنیم. در این فایل به طور ویژه به این موضوع پرداخته‌ام.

همچنین برنامه‌ی یک برنامه‌ی فوق‌العاده برای کنترل و استفاده درست از شبکه های اجتماعی و موبایل را معرفی کرده‌ام که در ادامه می‌توانید با کلیک بر روی لینک معرفی آن، به صفحه‌ی آموزش آن مراجعه کنید و آن را دانلود کرده و روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

دانلود مستقیم فایل صوتی (پادکست) کنترل چک کردن دیوانه‌وار گوشی تلفن (موبایل)

نرم‌افزاری برای کنترل موبایل:  

در فایل صوتی دوم یک برنامه‌ی بسیار کاربردی برای مدیریت گوشی تلفن همراه (موبایل و تبلت) به نام کوالیتی تایم QualityTime معرفی کردم که در آدرس زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن به دست آورده یا آن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. برای آشنایی این برنامه‌ی فوق‌العاده کلیک کنید.

برنامه فوق‌العاده Quality-time برای کنترل و نظارت بر استفاده از گوشی تلفن همراه (موبایل)

یک روش عملیاتی فوق‌العاده برای کنترل موبایل  

شما را دعوت می‌کنم که یک چالش فردی برای خودتان انتخاب کنید. روشی که در آن می‌توانید یک مدت زمان مشخصی را انتخاب کنید و در آن عادت‌سازی را تمرین کنید، گوشی موبایل و شبکه‌های اجتماعی عادت جدید این روزها ما شده‌اند و به نظر من که روی مدیریت زمان و توانایی افراد برای جلوگیری از اتلاف وقت کار می‌کنم، انتخاب یک چالش فردی را بسیار موثر می‌دانم.

آدرس زیر می‌توانید با چالش فردی آشنا شوید و چالش خودتان را کنترل استفاده از گوشی موبایل قرار دهید:

چالش فردی چیست؟

 

یک فیلم عالی برای کسانی که وابسته (معتاد) اینترنت، کامپیوتر، موبایل و شبکه‌های اجتماعی هستند

اگر احساس می‌کنید وابستگی شدیدی به اینترنت و کامپیوتر و یا گوشی موبایل و شبکه‌های اجتماعی دارید، پیشنهاد می‌کنم این فیلم عالی را از دست ندهید. یک فیلم فوق‌العاده تاثیرگذار که برای کسانی که وابستگی بسیار شدیدی به دستگاه‌های دیجیتال می‌کنند را در لینک زیر می‌توانید به همراه توضیحات مفصل و لینک دانلود فیلم و البته چند راهکار ساده اما کاربردی بخوانید و به کار بگیرید.

« معرفی فیلم خوب برای کسانی که وابستگی شدید به دنیای دیجیتال دارند »

 

برخی دیگر از بخش‌های سایت

گالری زمانمرکز فایل‌ها رادیو مدیریت زمان آرشیو پادکست‌ها و فایل‌های صوتی  تلوزیون زمان – TimeTV :  آرشیو فیلم‌ها، کلیپ‌های ویدیویی رخ زمانعکس‌ها و تصاویر با موضوع زمان و مدیریت زمان کتابخانه زمانآرشیو کتاب‌ها و مقاله‌ها مرتبط نوشته‌های منتخب سایت که در آن برخی از مطالب سایت را گلچین کرده‌ام. پرسش و پاسخمشاوره رایگان برای علاقمندان   سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان ) . . . .

آدرس کوتاه این مطلب:

http://zaman.link/kshej

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۳ Average: ۵]

2 thoughts on “چند تکنیک مدیریت زمان برای کنترل و استفاده درست از شبکه های اجتماعی و گوشی موبایل

  1. Pingback: برنامه فوق‌العاده Quality-time برای کنترل و نظارت بر استفاده از گوشی تلفن همراه (موبایل) - سجاد سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.