content

مسیر و بستر توزیع محتوا

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علاقمندان و متخصصین تبلیغات و استراتژی محتوا قطعا به خوبی و بهتر از من این حرف را می دانند، اما دوست دارم تجربه چند روز گذشته را درباره‌ی استراتژی محتوا ؛ برای خودم بازنویسی کنم.

یکی از مهمترین آیتم های تبلیغات و تولید محتوا، شناخت دقیق  بسترِ توزیع محتواست.

تصوّر ما، یا آنچه که می شناسیم، یا علاقه داریم، یا آنچه بلد هستیم، برای تبلیغات و توزیع محتوای تولید شده ما کافی نیست. محصول یا خدمتی که مخاطب خاصی برای آن وجود دارد، محتوای خاص خودش را می طلبد که باید در بستـر مناسبش توزیع شود.

مثلا اگر اینستاگرام، تلگرام، سایتریال پیامک و روزنامه را به عنوان بستر توزیع و ارائه محتوای تبلیغاتی خود در نظر گرفته ایم، بدون شناخت دقیق و کافی و اشراف بر این رسانه ها و مخاطبی که پشت این رسانه هاست، پول و انرژی و زمان خود را اگر نگویم تلف کرده ایم، در بهترین شکل، نادرست مصرف کرده ایم.

من خود در حال انجام تولید و توزیع محتوای تبلیغاتی هستم و متاسفانه با آزمون و خطا در حال پیشروی ام، تلاش میکنم آنچه می فهمم را بیشتر و دقیق تر اینجا بنویسم. شما این مطلب را از سری مطالب استراتژی محتوا مطالعه کردید.

.

.

پیشنهاد مطالعه درباره محتوا و نقشه راه محتوا

در یک نوشته‌ی بلند با عنوان چرا باید جدول زمانی و نقشه راه برای انتشار محتوا داشته باشیم؟ (دلایل و توجیهات) دلایل نوزده‌گانه خود را برای داشتن نقشه راه محتوا بیان کرده‌ام. امیدوارم برای شما هم مفید باشد. روی عکس کلیک کنید و آن را بخوانید:

https://sajadsoleimani.com/%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/

.

برخی دیگر از بخش‌های سایت

گالری زمانمرکز فایل‌ها

تلوزیون زمان – TimeTV :  آرشیو فیلم‌ها، کلیپ‌های ویدیویی

رخ زمانعکس‌ها و تصاویر با موضوع زمان و مدیریت زمان

کتابخانه زمانآرشیو کتاب‌ها و مقاله‌ها مرتبط

نوشته‌های منتخب سایت که در آن برخی از مطالب سایت را گلچین کرده‌ام.

پرسش و پاسخسوالات با موضوع مدیریت زمان را در اولین فرصت پاسخ می‌دهم

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.