آموزش ورزش

معرفی اجمالی پروژه آموزش ورزشی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

.

ورزشکار خانم بانوان ورزش زنان

.

با یکی از دوستان خوب ورزشکارم بر روی پروژه آموزش آنلاین ورزشی کار می کنیم که قرار است در سایتی مجـزا با نامی مناسب و تیمی حرفه ای شروع به کار نمایند. هم اکنون در حال نظر سنجی از مـردم تهـران، متخصصین هر حوزه مرتبط و سنجش منابع و الزامات اولیه هستیم. چشم انداز زیر در گام اول برای این پروژه ترسیم شده است:

.

  • مخاطبین اصلی پـروژه بانوان عزیز کشور هستند
  • آموزش ها قرار است بر اساس متد علمی باشد و کاملا کاربردی تهیه شوند
  • آموزش ها به صورت متن، عکس، صدا و فیلم خواهند بود 
  • تلاش داریم آموزشها را متناسب هر رده سنی و وزنی و سطح سلامتی و آمادگی بدنی افــراد تهیه کنیم
  • خــرید وسایل ورزشی مورد نیاز هر فرد، با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب (برای علاقمندان) فراهم خواهد شد
  • امیدواریم به زودی با تشکیل تیم ورزشی، علمی، روانشناسی، پزشکی و زیبایی ، آموزش های ارائه شده از سطح کیفی مطلوبی برخوردار باشند و کلیه آموزشها از چند بعد بررسی و تایید شوند
  • آموزش ها قرار است به صورت گام به گام و سریالی تهیه شوند و بانوان محترم با شرکت در هر دوره، مطابق شرابط خود پیشرفت نمایند
  • منظور از ورزش بدنسازی و زیر مجموعه های آن می باشد.
  • آموزش ها فقط ورزشی نبوده و تلاش داریم نگاهی به ابعاد دیگر انسانی و زندگی افـراد و سلامت روح و روان افـراد نیز داشته باشیم
  • و …

البته این موارد مـطرح شده طرح اولیه هستند و سایر گـزینه ها و خدمات پروژه در زمان مناسب اعلام خواهند شد. 

.

شروع ورزش بانوان زنان

.

در حال حاضر کلیه اطلاعات این پروژه فعلا در همین سایت (سجاد سلیمانی) اطلاع رسانی می گردد. در آینده ای نزدیک با تشکیل تیم و تولید محتوای تخصصی آموزشی و ایجاد یک سایت مناسب که پاسخگوی نیاز مخاطبین عزیز باشد، به شکل رسمی سایتی مجـزا معرفی خواهد شد.

دوستان عـزیز می توانند در  این آدرس :

 پروژه آموزش ورزشی

 کلیه اطلاعاتی که پس از این درج می شود را در اختیار داشته باشند 

.

به زودی فـرم های نظرسنجی و اطلاعات تکمیلی برای هر بخش معرفی خواهند شد، اما اگر دوستان عزیز نظر و نقــدی در این باره دارند، در بخش نظرات همین نوشته و یا در بخش تماس با من، دیدگاه های خود را ارسال نمایند. 

همچنین نتایج نظرسنجی های انجام شده در سطح تهران و صحبت های خانم های محترم، دغدغه ها و درخواست هایشان به زودی در پستی جداگانه ارسال خواهد شد که امیدواریم با مشارکت در تکمیل نظرات، ما را در انجام این پروژه یاری نمایید

.

این پست در ادامه تکمیل می گــردد.

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

6 thoughts on “معرفی اجمالی پروژه آموزش ورزشی

  1. bahare says:

    سلام
    من ی پیشنهاد دارم
    پروژه خوبیه ک قبول کردید ولی به نظر من ورزش دسته جمعی تو باشگاه بهتر از ورزش تو خونه و تنهایی هستش.
    مخصوصا تو جنس مونث چون از روی حس حسا…که شده تو جمع زودتر خودشون رو رو فرم میارن.
    البته این در حد نظر بود.

    • سجاد سلیمانی says:

      سلام بهاره خانم، ممنون از نظری که نوشتین.
      راستش من الان که دارم تقریبا هرشب با خانم های مختلف با رده های سنی مختلف توی تهران (شمال تا جنوب) صحبت میکنم، با تو هم نظر می بینمشون. اونها هم میگن باشگاه بهتره. اونها میگن بهتره توی جمع باشه تا توی خونه
      ظرف یکی دو روزآینده نتیجه صجبت هایی که با خانم های مختلف داشتم رو توی سایت میـگذارم، ممنون میشم اونها رو هم شما بخونید و در تکمیلش به ما کمک کنید.

  2. مهدی اقارب پرست says:

    دوست عزیز روز خوش
    آموزش و پرورش ما متاسفانه پس از انقلاب دچار هیجانات تغییرات و افزایش,یا کاهش تدریسی و برنامه های اموزشی بوده دهه شصت افزایش طرح کاد به برنامه تحصیلی دانش اموزان بود پس از ان ادغام رشته تحصیلی اقتصاد و علوم انسانی با رشته فرهنگ و ادب بود که خود فاجعه ای غیر قابل وصف است پس از ان دهه هفتاد بدلیل افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش اموزان برخی از دبیرستانها دروس به شیوه ترمی به سبک دانشگاهی تدریس و پاس می شد سپس دبیرستا ن از چهارسال به سه سال کاهش و قرار شد دانش اموزان با رتبه عالی وارد پیش دانشگاهی شده و سپس بدون کنکور وارد دانشگاه شوند دهه هشناد دانش اموزان منتظر حذف کنکور و ورود بدون ازمون به دانشگاه داشتند دهه نود به طور کلی سیستم اموزش بهم ریخت و به سبک دهه چهل شد یعنی شش سال دبستان و شش سال دببرستان تمامی موارد فوق بیانگر بی برنامگی یا فساد اموزش میباشد که تا ده ها سال اینده امیدی به اصلاح ان نیست اما اگر پژوهشی و برنامه ای در خصوص اموزش و پرورش در دست تهیه دارید پیشنهاد ویژه دارم که شاید اکنون مورد اقبال واقع نشود لیکن بزودی زود جامعه اموزشی و محصلین مبتلا به ان خواهند شد و این امر چیزی جز اموزش روابط خاص بین پسر و دختر و…. که چون اتشی زیر خاکستر نهان است تا کی شراره های ان مانند بسیاری از دیگر امور دامنگیر خانواده ها گردد

    • سجاد سلیمانی says:

      سلام جناب مهدی اقارب پرست عزیز
      دیدگاه پردغدغه و ارزشمند شما را خواندم. با حرف ها شما موافقم و بخش دیگـری هم می خواهم به آن اضافه کنم: ناکارآمدی نظام آموزشی دانشگاهی کشور (پیرو نقـد شما به سیستم قبل از دانشگاه)
      فکر میکنم محصلین دانشگاه (من هم یکی از اونها) که خروجی مدرک به دست این نظام آموزشی هستند، به خودی خود گویای ضعف بالای اون هستند. و هر صاحب نظری هم به زعم خود کوشیده که نسخه ای برای اون ببپیچه اما فعلا نتیجه بخش نبوده.
      البته در سطح جهانی هم این دغدغه وجود دارد و ناکارآمدی دانشگاه ها به شدت داره بحث میشه و حتی صحبت از جمع شدن اونها به میان آمده (البته در آینده و با توسل به فضای آموزش دیجیتال که کارکردهای بسیار بالاتری داره)

      اینها رو گفتم که بدونی باهات همنظرم. اما بحث اصلی اینجاست که ما با نظام آموزشی امروز کاری نـداریم، ما قـصد داریم (فعلا در این مرحله مطالعاتی خود) آسیب ها و ضعف و نقاط قوت سیستم و سبک ورزشی خانم ها را برای خانه کشف کنیم و یا بفهمیم. قصـدا داریم به شکل کاملا خصوصی و با تکیه بر دانش و توان و سرمایه خودمون، خدمتی ارزشمند به جامعه ارائه کنیم. البته به مرور متن های تکمیلی در این باره در آدرس « آموزش ورزش » ارائه میشه که به شفافیت مباحث کمک خواهد کرد.

  3. نیروانا says:

    سلام موفق باشی

    برای سایتتون میتونید از دامین های زیر استفاده کنید اگر ثبت نشده باشده:

    banoofit
    fitbanoo
    missfit
    stylish
    missslim
    Handsome lady

    • سجاد سلیمانی says:

      سلام نیروانای عزیز، ممنونم از وقتی که گذشتی و نظری که برام نوشتی. حتما در بررسی نام مناسب و انتخاب یک برند، این اسمها هم مد نظرمون خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.