استاد مصطفی ملکیان چهار نکته در زندگی

چهار نکته مهم در زندگی | سخنرانی استاد مصطفی ملکیان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر مصطفی ملکیان از اساتید بزرگِ اخلاق در کشور ماست که سخنرانی‌ها و نوشته‌های ایشان به شدت موردپسند عموم افراد جامعه قرار گرفته است. این فایل صوتی بخشی از سخنرانی استاد ملکیان است که در آن رعایت چهار نکته در زندگی را به همه‌ی مخاطبینش توصیه می‌کند، نکته‌هایی که  حاصل دانش و تجربیات زندگی اوست. نظم داشتن، آهسته و پیوسته رفتن در مسیر زندگی، رعایت اعتدال در کار، درس و زندگی و همچنین مرور کارنامه خودمان هر از چندگاه از اهم سخنان اوست. پیشنهاد می‌کنم چند دقیقه‌ای این فایل را با صدا خود استاد و مثال‌هایشان بشنوید. (مناسب مدیریت زمان برای کل زندگی)

ایشان وب‌سایت رسمی ندارند اما در صفحه‌ی ویکی‌پدیا (و صفحه‌ی انگلیسی) می‌توانید اطلاعاتی از ایشان به‌دست بیاورید و هم‌چنین در سایت صدانت درس‌های بیشتری از ایشان را مشاهده و دریافت کنید.

 

فایل صوتی چهار نکته مهم در زندگی

عنوان:  چهار نکته را در زندگی خود به خاطر داشته باشید… سخنران:   بخشی از سخنرانی دکتر مصطفی ملکیان (مطالب مرتبط) مدتِ زمان:  ۰۷:۳۱  حجم فایل: حدود ۷ مگابایت.

دانلود مستقیم این فایل صوتی

  همین سخنرانی به صورت ویدیویی در کانال آپارت بارگذاری شده است که اینجا قابل شنیدن است:

.

.

فایل‌های صوتی بیشتر

این رادیو با هدف به اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی با موضوع مدیریت زمان است. البته موضوعات بسیار دیگری هم اضافه شده و در دست اضافه شدن است. پیشنهاد می‌کنم از صفحه‌ی اصلی  رادیو مدیریت زمان بازدید کنید:

.

بخش‌های دیگر سایت

تلوزیون زمان – TimeTVآرشیو فیلم‌های آموزشی کتابخانه زمان: آرشیو کتاب‌ها و مقاله‌ها مرتبط روزنوشته‌های سجاد سلیمانی – عاشق نوشتنم و همیشه می‌نویسم!

مشاوره رایگانسوالات با موضوع مدیریت زمان را در اولین فرصت پاسخ می‌دهم

   

آدرس کوتاه این نوشته:

http://zaman.link/malek1

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۱]

3 thoughts on “چهار نکته مهم در زندگی | سخنرانی استاد مصطفی ملکیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.