مدیریت زمان در تعطیلات جمعه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

فایل صوتی: مدیریت زمان در روزهای تعطیل و جمعه‌ها – شکار در اقیانوس زمان

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از سوالاتی که دوستان پرسیده بودند و شرح آن در بخش پرسش و پاسخ  درج شده این بود که در زمان‌هایی که وقت و زمان زیادی در طول یک روز (مخصوصا روزهای تعطیل که بیشتر استراحت می‌کنیم) را از دست می‌دهیم با باقیمانده‌ی روز چکاری می‌توانیم انجام بدهیم؟

چگونه می‌توانیم مدیریت زمان روزهای تعطیل داشته باشیم؟ (روزهای تعطیل، در یک روزکاری و معمولی، هنگام چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی مثل توئیتر، اینستاگرام و تلگرام و سروش و ….). یکی از اصطلاحات بسیار جالبی که به کار بردم و دوستش دارم اقیانوس زمان بود، هر وقت از این اقیانوس ماهی خودت را بگیری، تازه است. مقابله با اهمال کاری و تنبلی یکی از مهمترین بخش‌های تنکیک‌های مدیریت زمان است.

چند وقت قبل جواب این سوال را به صورت یک فایل صوتی ضبط کردم و در کانال تلگرام قرار دادم و اینجا دوباره منتشر می‌کنم. تلاش می‌کنم در رادیو مدیریت زمان در قالب فایل‌های صوتی/پادکست به سوالات زمان‌جویان گرامی درباره‌ی مدیریت زمان و نظم شخصی و هدف‌مندی و هدف‌گذاری و اهمال‌کاری و تنبلی و سایر مهارت‌های لازم پاسخ‌هایی را ارسال کنم. شما هم اگر سوالی دارید در بخش پرسش و پاسخ‌های مدیریت زمان بنویسید..

مشاوره رایگان مدیریت زمان
مشاوره رایگان مدیریت زمان

.

سوال و درخواست مشاوره

زمان جویان عزیز این سوال را پرسیده بودند:

مشاوره رایگان - پاسخ به سوال

من روزهای تعطیل زیاد می‌خوابم یا کار زیادی انجام نمی‌دهم. تا به خودم می آیم می بینم که ظهر شده یا عصر شده و من عملا هیچ کاری نکردم. چطوری باید زمان را مدیریت کنم؟

چطوری روزهای تعطیل وقت خودم رو بدست بگیرم؟

اگه نصفه روزم تلف شد با بقیه اش چکار کنم؟

.

.

پاسخ فایل صوتی: مدیریت زمان در روزهای تعطیل

چگونه می‌توانیم روزهای تعطیل برنامه ریزی کرده و مدیریت زمان خوبی داشته باشیم؟ اگر نصف روز خواب ماندیم و یا با تنبلی وقت خودمانت را تلف کردیم، چگونه از زمان باقی‌مانده خود استفاده کنیم؟مدت زمان فایل صوتی:  ۴:۴۱  .

..

این پاسخ به صورت ویدیویی

همین فایل صوتی را می‌توانید در سرور آپارات هم بشنوید: .

.

شنیدن فایل‌های صوتی و پادکست های بیشتر:

این رادیو با هدف به اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی با موضوع مدیریت زمان و مهارت‌های وابسته به آن راه‌اندازی شده است. البته موضوعات بسیار دیگری هم اضافه شده و در دست اضافه شدن است. پیشنهاد می‌کنم از صفحه‌ی اصلی آن بازدید کنید کنید و ده‌ها فایل صوتی را بشنوید:رادیو مدیریت زمان

آموزش تخصصی مدیریت زمان

اگر همچنان علاقمندِ یادگیری مدیریت زمان هستید، پیشنهاد می‌کنم از صفحه‌ی اصلی آن به همراه کلی تکنیک و نکته‌ی دیگر و نقشه راه یادگیری مدیریت زمان بازدید کنید. کلیه‌ی آموزش‌های این صفحه رایگان است و شامل دها فایل صوتی و فیلم آموزشی هم هست.

اصول آموزش مدیریت زمان و تکنیک های آن

.

شما وقتی می‌بینید وقت‌تان تلف می‌شود، چه می‌کنید؟

شما روزهایی که حس و حالش نیست کاری بکنی و نصفِ یا بیشتر یک روز را هدر می‌دهید و بدون هیچ‌کار مفیدی از دست می‌دهید (نه وقتی که می‌خواهیم استراحت کنیم) با باقیمانده ساعات یک روز چه کاری می‌کنی؟

تیتر-۱

اگر در طول هفته سه روز اول را از دست بدهی چطور؟ با باقیمانده هفته چه می‌کنی؟

تیتر-۱

اگر موقع کار با شبکه‌های اجتماعی یهویی متوجه بشی که چند ساعت غرقش شدی، در همان لحظه چه‌کاری خواهی کرد؟..

مشاوره رایگان مدیریت زمان

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۲ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.