هشت فایل صوتی رایگان پاسخ به سوالات

دزدان یا سارقان زمان و مقابله با آن‌ها – تکنیک های مدیریت زمان – فایل صوتی آموزش رایگان

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رادیو مدیریت زمان یک بخش پاسخ به سوالات و مشاوره دارد که به سوالاتی زمان‌جویان درباره موضوعات مختلف مرتبط با مدیریت زمان، نظم شخصی، هدف گذاری، جلوگیری از اتلاف وقت پاسخ می‌دهد. خیلی از دوستان من درخواست دارند که فایل صوتی پاسخ به سوالات مدیریت زمان ارسال کنم تا بهتر بتوانند با این مهارت آشنا شود.

در این مطلب دوستی درباره این پرسیده است که «اگر صدتا تکنیک مدیریت زمان هم بلد باشم و اجرا کنم تا زمانی که سارقین و دزدهای بی‌رحم زمان وجود دارند، زمان و وقت کم می‌آورم» و هشت فایل صوتی در پاسخ به این سوال ارسال کرده‌ام. در بخش پرسش و پاسخ‌ها هم این سوال را مطرح کرده‌اند(+).  در این فایل درباره‌ی تکنیک‌های مدیریت زمان، مهارت مدیریت زمان چیست؟، دزدان زمان، حرف زدن باخود، چگونه موبایل و شبکه‌های اجتماعی ما را کنترل می‌کنند؟، هنر نه گفتن، تکنیک ساعت دیدار و پومودورو صحبت کرده‌ام و نهایتا یک جمع‌بندی.

.

یک- دزد زمان؟ کیه؟ چیه؟

دانلود رایگان فایل صوتی اول

در فایل صوتی اول تعریف کوتاهی از دزد زمان داشته‌ام و اینکه دزد زمان به چه کسی و چه چیزی می‌گویم و اصولا دزدزمان برای شخص من چه تعریفی دارد و با دزدان زمان چه کار کنیم؟

.

دو- تو در برابر دزدمان بی اختیار نیستی – باخودت درست صحبت کن

دانلود رایگان فایل صوتی دوم

درباره‌ی فایل صوتی دوم همین کپشن کافیه: تو در برابر دزدان زمان و چیزهایی که وقت تو را تلف می‌کنند، تو بی‌اختیار نیستی. یک طوری حرف نزن که انگار هیچ کاری نمی‌توانی انجام بدهی. ضمنا کمی درباره‌ی حرف زدن با خود (selfTalk) هم صحبت کرده‌ام و تاثیری که می‌تواند روی ما داشته باشد.

.

سه- مدیریت زمان چیست و با تکنیک‌های آن چکار کنیم؟

دانلود رایگان فایل صوتی سوم

زمان‌جویان گرامی، مدیریت زمان چیست؟ این یکی از مهمترین تعاریفی است که هرکسی باید برای خودش داشته باشد. اما هر تعریفی داشته باشیم نمی‌توانیم انکار کنیم که مدیریت زمان یک مهارت است. چگونه این مهارت را باید به دست بیاوریم؟ بزرگترین تکنیک مدیریت زمان چیست؟ 

.

چهار- شناخت خود و مسئولیت‌هایی که دارم

دانلود رایگان فایل صوتی چهارم

آیا جایگاه خود را می‌شناسم؟ مسئولیت‌ها و وظایف خود را چطور؟ اگر این‌ها را بشناسم چه دستاوردهایی در برنامه‌ریزی و مدیریت زمان خواهم داشت.

.

پنج- چگونه موبایل و شبکه‌های اجتماعی ما را کنترل می‌کنند؟

دانلود رایگان فایل صوتی پنجم

آیا می‌دانیم موبایل و شبکه‌های اجتماعی وقت ما را تلف می‌کند؟ شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، سروش، تلگرام و توئیتر و… چگونه ما را معتاد می‌کنند؟ چرا ساعات زیادی را پای شبکه‌های اجتماعی هستیم و راه کنترل آن چیست؟ در مورد دفتر زمان هم گفته‌ام.

.

شش- هنر نه گفتن

دانلود رایگان فایل صوتی ششم

شما هنر نه گفتن را بلدی؟ می‌دانی که نه گفتن دو بخش بزرگ دارد اول) به خودت  دوم) به دیگران. نکته‌های وجود دارد که باید بدانیم…. .

یک پیشنهاد: زمان‌جویان گرامی، با توجه به صحبت‌هایی که تا اینجا داشته‌ام، پیشنهاد می‌کنم از تکنیک فوق‌العاده ساعت دیدار برای مدیریت زمان جلسات، ملاقات و مهمانی‌ها و دیدارهای خود در روابط اجتماعی و بین همکاران دوستان و فامیل‌ها و در مهمانی‌ها استفاده کنید. به طور مثال: آیا شما هم در قرارهای دوستانه/عاطفی خودتان نمی‌توانید با مخاطب خود ساعت مشخصی را برای کافه، مهمانی و دیدار مشخص کنید؟ ساعت دیدار را بخوانید.

.

هفت- تکنیک‌های مدیریت زمان بهم پیوسته‌اند – معرفی تکنیک پومودورو

دانلود رایگان فایل صوتی هفتم

تکنیک‌های مدیریت زمان به صورت یک شبکه رفتار می‌کنند و یک تکنیک فوق‌العاده به نام پومودورو را معرفی کرده‌ام. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی بهتر با تکنیک ایتالیایی مدیریت زمان گوجه فرنگی یا پومودورو کلیک کنید..

pomodoro_timer تکنیک پومودورو یا گوجه فرنگی

.

هشت- جمع بندی

دانلود رایگان فایل صوتی

فایل هشتم فایل پایانی است و در این بخش یک جمع‌بندی از صحبت ها داشته‌ام.  . .

رادیو مدیریت زمان

آرشیو پادکست‌ها و فایل‌های صوتی آموزشی مدیریت زمان: این رادیو با هدف به اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی با موضوع مدیریت زمان است. البته موضوعات بسیار دیگری هم اضافه شده و در دست اضافه شدن است. پیشنهاد می‌کنم از صفحه‌ی اصلی  رادیو مدیریت زمان بازدید کنید:

. . .

سوالی داری؟ بپرس

تیتربرای دیدن همه‌ی مشاوره‌های رایگان سایت اینجا را کلیک کنید تیتربرای نوشتن یک سوال و گرفتن مشاوره رایگان اینجا را کلیک کنید . تیتربرای دیدن همه‌ی دوره‌های آموزشی من اینجا را کلیک کنید. . . .

آدرس کوتاه این مطلب:

http://zaman.link/qa4

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۸ Average: ۴.۱]

4 thoughts on “دزدان یا سارقان زمان و مقابله با آن‌ها – تکنیک های مدیریت زمان – فایل صوتی آموزش رایگان

  1. بهروز ارشدی says:

    سلام
    همانطور دوستان گفتند بسیار عالی و کاربردی است چند روز است دارم استفاده میکنم
    ممنونم امیدوارم بتوان با تیم شما ادادمه دهم

  2. فاطمه says:

    درود اقای سلیمانی. وقت به خیر
    خیلی عالی بود این مجموعه و کلا سایتتون خیلی خوبه. سپاس
    تو این مجموعه از دفتر زمان صحبت کردید. من نتونستم تو سایتتون این دفتر زمان رو پیدا کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. با احترام

  3. سجاد تدین says:

    سلام . هر هشت فایل صوتی رو دانلود کردم و گوش کردم عالی بود صحبت های شما . ممنونم از شما .

    • سجاد سلیمانی says:

      سلام سجاد جان (هم اسم خودم 🙂 ) خیلی خوشحالم که برات مفید بوده و امیدوارم خیلی بیشتر به این موضوع توجه کنی
      به صورت کلی دارم یک پکیج و محصولی آماده می کنم درباره ی مفهوم «دزدان یا سارقان زمان» که امیدوارم طی دو سه ماه آینده در همین سایت به مخاطبان عزیز ارائه کنم. در آن پکیج به شکلی کلی‌تر و کامل‌تر به این مفهوم خواهم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.