شنیدن حرفهایی درد دارد، نوشته زیر پس از یک درد ِ دو ساعته و کلنجار رفتن با خود است. نامه ای به خودم نوشتهام و دوست دارم که اینجا ثبتش کنم تا در آینده بازهم آن را بخوانم. امیدوارم در زندگی به آن پایبند باشم. این بار از هزینههای آموزش گفتهام، اینکه چرا باید برای آموزش دیدن و یادگیری پول خرج کنم و هزینه مناسبی را روی خودم سرمایهگذاری نمایم؛ و البته که هزینهها فقط مالی نیست؛ ما هزینههای زمانی و… هم باید بپردازیم تا بیاموزیم….

