هزینه های بالا و لازم آموزش

نامه ای به خودم: درباره هزینه های بالا و لازم آموزش دیدن و آموزش دادن

شنیدن حرف‌هایی درد دارد، نوشته زیر پس از یک درد ِ دو ساعته و کلنجار رفتن با خود است. نامه ای به خودم نوشته‌ام و دوست دارم که اینجا ثبتش کنم تا در آینده بازهم آن را بخوانم. امیدوارم در زندگی به آن پایبند باشم. این بار از هزینه‌های آموزش گفته‌ام، اینکه چرا باید برای آموزش دیدن و یادگیری پول خرج کنم و هزینه مناسبی را روی خودم سرمایه‌گذاری نمایم؛ و البته که هزینه‌ها فقط مالی نیست؛ ما هزینه‌های زمانی و… هم باید بپردازیم تا بیاموزیم….

نامه ای به خودم :

%d9%87%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.