هزینه های بالا و لازم آموزش

برای خودم: درباره هزینه های بالا و لازم آموزش دیدن و آموزش دادن

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیدن حرف‌هایی درد دارد، نوشته زیر پس از یک درد ِ دو ساعته و کلنجار رفتن با خود است. نامه‌ای برای خودم نوشته‌ام و دوست دارم که اینجا ثبتش کنم تا در آینده بازهم آن را بخوانم. امیدوارم در زندگی به آن پایبند باشم. این بار از هزینه‌های آموزش گفته‌ام، اینکه چرا باید برای آموزش دیدن و یادگیری پول خرج کنم و هزینه مناسبی را روی خودم سرمایه‌گذاری نمایم؛ و البته که هزینه‌ها فقط مالی نیست؛ ما هزینه‌های زمانی و… هم باید بپردازیم تا بیاموزیم…

.

نامه‌ای به خودم :

%d9%87%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4

 

.

.

پی نوشت – لینک‌ها و نوشته‌های مرتبط :

تیتر-۱این نوشته یکی از روزنوشته‌هایی است که منتشر می‌کنم. اگر علاقمند هستید می‌توانیدروزنوشته‌های یک مربی و مدرس مدیریت زمان را در آدرس زیر دنبال کنید:

روزنوشته‌ها

تیتر-۱و البته به شکل ویژه این متن در بخش «آرشیو نامه‌ها و پیام‌ها» نگهداری می‌شود. شما هم می‌توانید برای خواندن نامه‌های ارسالی من اینجا را کلیک کنید. البته این نامه زیرمجموعه‌ی  «نامه ای به گذشته ام» است.

تیتر-۱همچنین لازم به یادآوری است که من سلسله نوشتارهایی با عنوان «مزایا و دستاوردهای نوشتن، نویسندگی و وبلاگ‌نویسی» منتشر می‌کنم. نامه نوشتن هم از این جنس است. شما می‌توانید همه‌ی یادداشت‌ها و دیدگاه‌های مرا در اینباره در این آدرس بخوانید.

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

.

لینک و آدرس کوتاه:

https://goo.gl/IbW9MB

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۰ Average: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.