روزنوشته‌های سجاد سلیمانی درباره مدیریت زمان 2

روزنوشته های سجاد سلیمانی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از زمانی که روی بحث مدیریت زمان تمرکز کرده‌ام تمام تلاش من این بود که تا آنجایی که می‌توانم فقط درباره زمان و مدیریت زمان و نظم شخصی و مسائل مرتبط با آنها بنویسم، اما نشد و نمی‌شود،‌ بعد از حدود ۱۳ سال وبلاگ‌نویسی در بلاگ‌های مختلف و حتی نوشتن روی کاغذ،‌ این روزها بسیار سخت است که دیگر درباره‌ی هیچ چیزی ننویسم و فقط یک دسته از محتوا را آماده کنم.

از سویی دیگر در طول زندگی و در تعاملات اجتماعی و تجربه‌های گوناگونی که به صورت شخصی می بینم، حرف‌ها و نکات بسیاری هست که دوست دارم درباره‌اش بنویسم و این محدودیت مانع از این کار می‌شد..

روزنوشته ها

امروز تصمیم گرفتم که لینکِ روزنوشته‌ها را در ستون کناری بیاورم که علاوه بر نوشته‌های قبلی‌ام ‌‌‌پس از این هم بتوانم روزنوشته‌های خودم را منتشر کنم. 

البته با توجًه به مسیری که در پیش گرفته‌ام بسیاری از آنها رنگ و بوی مدیریتِ زمان داشتند. البته تلاش می‌کنم آموخته‌های مختلف از زندگی، کار و روزمرگی‌ها را اینجا بیاورم.

فکر می‌کنم به مرور یک «خط سیر» از افکار و اندیشه‌های خودم را منتشر خواهم کرد. شما می‌توانید به مرور مراحل رشد مرا ببینید. بی‌سوادی و کم‌دانشی و نگاهِ خام مرا می‌توان به مرور تشخیص داد که البته امیدوارم به مرور با مطالعه و جدیّت بیشتر روندِ رو به رشد مثبتی داشته باشم.

برای خواندن همه‌ی روزنوشته‌هایم کلیک کنید….

آخرین مطالب منتشر شده – بخش روزنوشته‌ها

آموزش مدیریت زمان – دوره رایگان

در آدرس زیر می‌توانید کلیه آموزش‌های مرا درباره‌ی مدیریت زمان و تکنیک‌های آن به همراه فایل‌های صوتی و فیلم‌های متنوع را به صورت رایگان مشاهده کنید.

برای دیدن این دوره‌ی آموزش روی دکمه زیر کلیک کنید:

آدرس کوتاه این نوشته:

http://zaman.link/rn

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۲ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.