مشکل بزرگ سایت ثامن

مشکل بزرگ سایت موسسه اعتباری ثامن

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک زمانی من کارمند موسسه اعتباری ثامن و سپس بانک انصار بودم که بعدها بدلیل تمرکز روی معلمی و آموزش استعفا دادم و از مجموعه خارج شدم. این فیلم‌های آموزشی روزگاری که استراتژی محتوا و تولید محتوای دیجیتال مد نبود، به شکل شخصی و در منزل برای موسسه تولید می‌شد. در ادامه می‌توانید انگیزه و انرژی مرا برای ساختن آن‌ها مشاهده کنید:

از زمانی که نوشته هایی با عنوان نگاه یک کارمند منتشر میکنم و «ویدیوهای آموزشی موسسه ثامن» را تهیه و منتشر کرده ام، یک بازخوردِ عجیب اما واقعی دریافت کرده ام! من هم روزهای اول متوجه این مشکل بودم اما بدلیل اینکه عموم ِ کارهای خود را روی لب تاپ انجام میدهم، به این مشکل دقت کافی نداشتم.

متاسفانه سایت موسسه اعتباری ثامن رسپانسیو (واکنشگرا) نیست!

%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%ab%d8%a7%d9%85%d9%86responsive-%db%8c%d8%a7-%d9%88%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%b4%da%af%d8%b1%d8%a7

طراحی رسپانسیو یا واکنشگرا (Responsive) یعنی اینکه کاربر از هر وسیله ارتباطی که به سایت ما مراجعه میکند، سایت بتواند خودش را متناسب نمایشگر کاربر، تنظیم کرده و خدمات مبتنی بر سایت به خوبی ارائه شود. 

عموم مشتریانی که فیلم های آموزشی قبل را دریافت کرده بودند و می خواستند از گوشی تلفن هوشمند خود برای مراجعه به سایت استفاده نمایند، از این موضوع شکایت داشتند که امیدوارم در آینده نزدیک این ساده ترین اما الزامی ترین ویژگی سایت ثامن به روزرسانی گردد.

.

مرامنامه نگاه یک کارمند می تواند دلیل و چرایی نوشتن من در بخش نگاه یک کارمند را بیان کند.

.

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

 

.

.

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

4 thoughts on “مشکل بزرگ سایت موسسه اعتباری ثامن

  1. احمد says:

    سلام جناب سلیمانی عزیز
    من اخیراً از طریق ویدئو هایی که زحمت کشیدید و با محمدرضا انجام دادید با شما آشنا شدم تا این که همین الان متوجه شدم شما هم کارمند موسسه ثامن بودید. البته توی ویدئو اشاره کردید که قبلاً کارمند بانک بودید ولی گمان نمی‌کردم منظورتون ثامن و انصار باشه. از این جهت خیلی احساس خوبی بهم دست داد. یه جور همزاد پنداری. منم بعد از ١۶ سال قبل از ادغام استعفا دادم. به قول معروف مهرم را حلال کردم و جانم را آزاد.
    راستی دوسه روز پیش هم زحمت کشیدید در مورد پومودورو راهنمایی فرمودید.
    🌹🙏

    • سجاد سلیمانی says:

      سلام احمد جان – باعث افتخاره و ممنون از شما بابت این کامنت (خیلی حس خوبی داره). من هم مثل شما پیش از ادغام با بانک سپه استعفا دادم و خارج شدم.

  2. علی کریمی says:

    سجاد خیلی برام جالب و عجیبه که در پست‌های مختلف در مورد محل کارت صحبت می‌کنی و به اونو به چالش می‌کشی حتماً سازمان open mind دارید. شهامت تو را که می‌بینم و اونو با پروفایل ِناقصِ دوستانِ متممی درباره محل کارشان مقایسه می‌کنم، بهت تبریک می‌گم. keep going

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.