عذرخواهی و تشکر متمم از شاگردانش

عذرخواهی متمم از شاگردانش آموزنده است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از کمبودهای ما در زندگی، شنیدن عذرخواهی است! یعنی ما به ندرت «معذرت می خواهم» و «پوزش می طلبم» را می شنویم. شاید هم به نوعی چون کمتر در قبال اشتباهات و کاستی ها خود معذرت خواهی می کنیم، به همین دلیل این بازخورد را می بینیم (می بینم درست تر است).

دو عادت رفتاری را این روزها تلاش میکنم تمرین کنم:

۱- قدردانی و سپاسگزاری در طول روز و در روند زندگی ام. چه از آنکه مسافری در تاکسی عطر خوبی زده باشد و سرحال شوم یا مشتری ای که لبخند بر لب داشته باشد و من پرانرژی شوم یا اینکه کسی کاری برایم انجام بدهد و شاید به همین دلیل بود که جنبش #یادهست راه اندازی شد.

۲- تلاش میکنم راحت بگویم «اشتباه کردم» و «معذرت بخواهم» ، سخت هست اما آرامش بسیار زیادی دارد. واقعا وقتی اشتباه میکنم و متوجه اشتباهم هستم، معذرت خواهی یکی از بهترین گزینه هاست.

امروز ایمیلی از سایت متمم برای من رسید که در ادامه متن آن را خواهید خواند، ضمن معذرت خواهی، چندین برابر جبران نیز کرده بود و توضیحات کاملی از دلایل این مشکل نیز ارائه شد. آنهم برای مشکلی که شاید انگشت شمار با آن مواجه شده بودند و قطع ۴۵ دقیقه ای سایت آنها را از «متمم خوانی» دورکرده بود.

این کار آموزنـده است

بله این کار آموزنده است، برای همه ما در زندگی شخصی و کاری این روش، یک آموزش خوب است تا زندگی بهتری را تجربه کنیم. حال هر عنوانی که می خواهیم روی آن بگذاریم و هر کس در هر بخشی که کار می کند یا تخصصی که دارد می تواند یک دسته بندی و شرحی برآن بنویسد.

قبلا گفته بودم که ما آموزش می بینیم تا به وقتش عمل کنیم، این مورد باعث شد حین آموزش (روند تعامل با متمم) عملیاتی تر متوجه مفاهیم و آموزشها بشویم و از آن لذت ببریم و امیدوارم این تجربه جالب و جذاب در آینده ما جایگاهی ویژه برای اجرایی کردن داشته باشد.

متشکریم بابت این عذر خواهی

به نوبه خودم از همه تلاش معلم بزرگوار محمدرضا شعبانعلی و تیم متمم قدردانی میکنم.

در ادامه می توانید متن بسیار حرفه ای زیر را که با عنوان عذرخواهی و تشکر ارسال شده بود مطالعه بفرمایید:

.

دوست متممی عزیز

سلام

 شاید متوجه شده باشید که طی دو شبانه روز گذشته سایت متمم برای لحظات کوتاهی از دسترس خارج شد

علت این مسئله بهبودهایی بود که با همکاری دوستان عزیزمان در شرکت پارس پک که میزبان خدمات متمم هستند، در ساختار متمم ایجاد کردیم

این تغییرات در راستای افزایش سطح عملکرد و امنیت در هسته‌ی نرم افزار و نیز پروتکل‌های ارتباطی بود که شاید به برخی از نشانه‌های بیرونی آن مثل تغییر قسمت ابتدایی آدرس سایت متمم و نیز افزایش سرعت سایت توجه کرده باشید

https://motamem.org

ما طی دو شبانه روز گذشته مجموعاً ۴۵ دقیقه از دسترس خارج شده بودیم که به سنت همیشگی‌مان، به عنوان عذرخواهی ۴۵ ساعت به اعتبار شما افزوده‌ایم

البته هم‌چنانکه همیشه گفته‌ایم ما در متمم به مفهومِ خطیِ زمان باور داریم و معتقدیم که یک دقیقه از زمان که از دست می‌رود با هیچ یک دقیقه یا یک ساعت یا یک سال دیگری جبران نمی‌شود. به همین علت، امیدواریم این تمدید اعتبار را صرفاً به عنوان عذرخواهی و نه به عنوان جبران، از ما بپذیرید

از اینکه همراه ما هستید و با حمایت خود به بهبود تدریجی و دائمی متمم – که متعلق به خود شماست – کمک می‌کنید سپاسگزاریم.

محمدرضا شعبانعلی

متمم

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.