schoolbell زنگ مدرسه مهر ماه در متمم

زنگ مدرسه مهرماه من در متمم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شوق یادگرفتن، زمانی اجبار است و تشویق و تطمیع دیگران، و زمانی برخواسته از دل و خودخواسته برای رشد . شاید زمان کودکی تا دانشگاه، خواسته ی من به تنهایی کافی نبود، اما اکنون به دلخواه خود می خوانم و می آموزم.

مهر ماه اگر تنها یک نماد و خطِ شروع برای آموختن باشد، من آن را دوست دارم. بسته به آن نیستم، ولی شاخصی برای شروع است که بعدها می توانیم اندازه گیری کنیم و توان قیاس داشته باشیم.

چند ماهی هست که به شدت از متمم دورم، هرچند روزنوشته های استاد را می خوانم و گاها کتابی هم در دست دارم، اما متمم چیزدیگری است! قبلا هم در روزنوشته های استاد نوشتم که این نبودنم را همانند تابستان ِ دوران تحصیل (در خوشبینانه ترین و موجه ترین شکل ممکن) بپنداریم، من به زودی بر می گردم.

شاید نیازی به نوشتن در اینجا نبود، اما با این کار، در حال یک تعهد دادنم برای حضور در کلاس های درس مجازی، تا نتوانم از زیرش شانه خالی کنم. صدالبته مثل قبل (قعلا) وقت نـدارم و زیاد نمی توانم حضور داشته باشم، اما می خواهم حضوری کوتاه تر اما دائمی داشته باشم.

فکر میکنم با توجه به کاری که عصرها در پیش گرفته ام، رادیو مذاکره و دروس مذاکـره شروع خوبی برای من باشد.. علاوه بر آن، برخی از دروس قبلی خود را نیز باید تکمیل کنم..

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.