یک روز خوب

یک روز من: از نشست استراتژی محتوا تا کلوچه های سنتی زاهدان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امروز بعد از محل کارم، در یکی از سلسله نشست های حسینیه ارشاد تهران با عنوان «استراتژی محتوا» شرکت کردم که اطلاعات کامل نشست در عکس زیر قابل مشاهـده است:

نشست استراتژی محتوا، اقتصاد و علم اطلاعات-تهران، حسینیه ارشاد
نشست استراتژی محتوا، اقتصاد و علم اطلاعات-تهران، حسینیه ارشاد

.

البته این نشست طی دو هفته آینده هم ادامه خواهد داشت. 

در این نشست خانم دکتر زهـرا ناصـری (دانشجوی علم اطلاعات دانشگاه تهران) و مهندس مهدی صادق مالکی (دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی) به ترتیب سخنرانی کردند که در سخنرانی اول موارد ریشه ای و ماهیتی استراتژی محتوا مطرح شد و در سخنرانی دوم به صورت کاربردی تر و با مثال های خوب بحث استراتــژی محتوا بیان شد. در ادامه جناب آقای پورخصالیان مباحث کلان تولید محتوای ملّی و چالش ها را مطرح کردند و پیرامون اقداماتی که خود در مرکز پژوهش های مجلس در حال پیگیری هستند هم صحبت نمودند. دبیر پنل هم آقای دکتر مصطفی امینی (وبسایت رسمی) بودند که مشاور نوآوری و توسعه کسب و کار دیجیتال هستند و به خوبی جلسه را اداره کردند.

در میانه جلسه سوالی مبنی بر علاقمندی دوستان حاضر در جلسه و چرایی حضورشان پرسیده شد که من از علاقمندی ام به استراتژی محتوا گفتم و اینکه در جنبش #یادهست قـرار بر تولید محتوای خوب دارم تا این جنبش به اهداف خود برسد. همین سوال من باعث شد که دوست خوبم آقای امین آرامش در جلسه به من اشاره کنه و بگه : 

سلام سجاد، منم متممی ام  😉  با هم گپ می زنیم

واقعا از این دوستی ندیده شگفت زده شدم، ما فقط در سایت متمم درس میخوانیم و یک محتوای مشترک را مرور میکنیم ولی گویی سالهاست همدیگر را می شناسیم و وقتی با هم قدم زدیم و مسیر را با هم در ماشین آمدیم انگار سالهاست که همدیگر را می شناسیم، به منزل امین رفتم و مورد استقبال گرم او قـرار گرفتم و دوساعتی باهم گپ زدیم.

صحبت های ما عمق ِ اعتماد و دوستی را داشت، و این را هم مدیون آموزه های معلم عزیزمان محمدرضا شعبانعلی هستیم، کلی صحبت های مشترک، نگاه یکسان و همسو و تفاوت هایی که می شد فهمید و درک کرد و پیرامونشان گپ زد. امین هم اکنون دکتـری خود را در دانشگاه امیرکبیر می گـذارند و آن دغدغه ها و نوع نگاهی که من در ایشان دیدم، نوید بخش ساختن روزهایی خوب و روشن را می دهد.

%da%a9%d9%84%d9%88%da%86%d9%87-%d8%b3%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d9%87%d8%af%d8%a7%d9%86

او با کلوچه های سنتی زاهـدان از من پذیرایی کرد و تعدادی هم داد که به خانه بیاورم، امیدوارم در خصوص این کلوچه ها و امین عزیز خیلی بیشتر بتوانم بنویسم و با افتخار گزارش بدهم. قرار شد قرارهای متوالی برای گپ زدن و صحبت پیـرامون کار داشته باشیم.

امروز روز بسیار خوبی بود. جلسه خوب، دوست خوب، ایده ها و حرفهای خوب.

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

One thought on “یک روز من: از نشست استراتژی محتوا تا کلوچه های سنتی زاهدان

  1. امین آرامش says:

    منم خیلی خوشحال شدم از دیدنت سجاد، این حس نزدیکی دوست ندیده هم پدیده ایه واس خودش! واقعا نزدیکترین آدمها به آدم اونهایی هستند که افکار مشترک داریم باهاشون، نه اونهایی که باهاشون در خون یا زادگاه یا قوم یا … مشترکیم.
    کلوچه ها هم نوش جانت، بازم خواستی بگو دفعه بعد که رفتم زاهدان برات بیارم، احتمالا فهمیدی که اهل تعارف نیستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.