kish

نخستین بازار اختصاصی املاک و مستغلات کیش در تهران

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امروز به دعوت دوست بزرگوار و ارزشمندم جناب آقای یوسف پرژک که متولی برگزاری «نخستین بازار اختصاصی املاک و مستغلات کیش در تهران» هستند، به این نمایشگاه رفتم و ضمن تجدید دیدار با ایشان و دوستان همراهشان، با برخی از صاحبانِ پروژه های تجاری، اداری و مسکونی جزیره کیش هم صحبت کردیم و ضمن آشنایی با پروژه ها، به امید برقـراری روابط کاری جدید در آینده، مذاکراتی  انجام شد.

نمایشگاه کاملا تخصصی املاک و پروژه های ساختمانی با شرایط ویژه و جذاب برای علاقمندان و سرمایه گذاران برگزار شده و تا روز جمعه ۲۵ دیماه دایر می باشد که توصیه میکنم اگر فرصتی دارید، حتما سری به نمایشگاه بزنید. 

آدرس نمایشگاه: تهران- خیابان ولیعصر- نرسیده به پارک وی- ساختمان تلاش

البته با توجه به  نوع و حجم محصول و شیوه های معاملات املاک، امیـدوارم ضمن دائمی سازی حضور صاحبان پروژه ها در تهران (و در ادامه شهرهای بزرگ دیگر) بتوان به صورت تخصصی تر و حرفه ای تر، پروژه ها را ارائه و معامله کرده و یا اهداف جذب سرمایه نیز به اشکال نوین حقـوقی منعقد گردد.

متاسفانه آنقـدر گرم صحبت با دوستان بودم که فراموش کردم عکسهایی از نمایشگاه تهیه کنم. اگر روز جمعه مجدد در نمایشگاه حاضر شدم؛ حتما عکسهایی تهیه خواهم کرد. پیرامون این نمایشگاه، امیدوارم فرصت بهتری برای نوشتن و معرفی کارها بعلاوه اتفاقات جدید و همکاری های تازه تری ایجاد شود.

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.