میثم مدنی

معرفی وبلاگ میثم مدنی پیرامون کتابخوانی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

این مطلب را در وبسایت شاهین کلانتری خواندم و آنقدر برایم ارزشمند بود که بخواهم اینجا در قالب دسته بندی معرفی خوبهای مجازی (که سایت‌ها و کانال‌های خوب را معرفی میکنم) این وبلاگ حرفه‌ای را معرفی کنم.

میثم مدنی در وبسایت شخصی خود ( http://madani.pro )  وبلاگی ( http://blog.madani.pro ) راه اندازی کرده و در آن در خصوص کتابخوانی می نویسد. دقیق، منظم، مطابق نقشه راه و البته محتوای خوب.

.

دیدن این سایت را به دو جهت توصیه میکنم:

۱- آموختن پیرامون کتابخوانی و تبدیل شدن به کتابخوان حرفه ای.

۲- الگوگیری برای تولید محتوا و راه اندازی سایت.

.

درباره میثم مدنی بیشتر بدانید 

بخشی از معرفی او درباره خودش:

عاشق حل مسأله هستم و سعی دارم در این حوزه تخصص پیدا کنم. به خاطر ماهیت کارهای علوم پایه و علوم داده، در این حوزه بیشتر فعالیت دارم، چون مسائلش برخلاف سایر حوزه‌ها مثل کارهای مهندسی، روتین نیست (اگرچه خودم حدود ماهی ۵۰ ساعت برنامه‌نویسی می‌کنم). در هر حوزه‌ای که مسأله چالشی داشته باشه سعی دارم کار کنم. علت گسترده بودن حوزه‌های کاری من همینه. یکی از مهم‌ترین مسائلی هم که بهش اعتقاد دارم تمرین دادن هر دو طرف مغزه. دوست دارم یک طرف رو با نوشتن، طراحی و کارهای هنری تقویت کنم، اونور رو هم با تحلیل و ریاضیات و تقویت تصمیم‌گیری.

.

.

پی‌نوشت:

من تلاش می‌کنم برخی از سایت‌ها و کانال‌های مفید را پیدا کنم و به دوستان و مخاطبان خودم معرفی کنم. شما می‌توانید روی آدرس زیر کلیک کنید و برخی از این‌ها را ببینید و بشناسید:

معرفی خوب‌ها و مفید‌های مجازی

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

 

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۰ Average: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.