درباره زمان دکتر شروین وکیلی عنوان

کتاب درباره‌ی زمان – دکتر شروین وکیلی | دانلود رایگان PDF

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکی از بسیار کتاب‌های خوبی که درباره‌ی ماهیت زمان تحقیق کرده و نظرات بسیار متنوعی را درباره‌ی زمان به صورت یکجا و منسجم بیان کرده است کتاب درباره‌ی زمان دکتر شروین وکیلی است. من این کتاب را بسیار دوست دارم چرا که باعث شد نگاهی جامع به مفهوم زمان و ماهیتِ آن و روند شکل‌گیری مدل ذهنی امروزین انسان‌ها به زمان را بهتر درک کنم.

این کتاب آنقدری برایم جالب بود (و البته به خاطر تخصص من که آموزش مدیریت زمان است) یکبار از روی کلِ این کتاب نوشتم! فکر می‌کنم چیزی در حدود ۱۵۰ برگ A4 که امیدوارم بخش‌هایی از آن را اینجا خدمتِ شما دوستانِ عزیزم ارائه کنم. در این بخش می‌توانید فایل PDF رایگان این کتاب را دانلود کنید..

فایل PDF کتاب درباره زمان - دکتر شروین وکیلی
فایل PDF کتاب درباره زمان – دکتر شروین وکیلی

دانلود فایل PDF کتاب درباره‌ی زمان

نسخه‌ی اصلی این کتاب توسط نویسنده و استاد عزیزم شروین وکیلی به عنوان عیدانه‌ی عید نوروز هدیه داده شده است و امیدوارم شما هم علاقمند باشید و این کتاب را بخوانید:

دانلود فایل PDF کتاب درباره‌ی زمان

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۲ Average: ۵]

2 thoughts on “کتاب درباره‌ی زمان – دکتر شروین وکیلی | دانلود رایگان PDF

  1. فرشته says:

    سلام آقای سلیمانی من هنوز این کتابو نخوندم ولی نظرمو در مورد زمان میگم به نظرم زمان یه چیزیه که تو ذهن آدمها جا گرفته زمان صرفا وجود نداره که اگه وجود داشت آدمها هنوز در خاطرات گذشته گیر نمیکردند ساعت و زمان ساخته ی بشره تا گذران عمر را با آن بسنجه من به شدت به نظریه دریچه های زمانی اعتقاد دارم به نظرم انسان محدود به یه زمان خاص نیست و میتونه به گذشته بره یا به آینده فقط راهشو هنوز پیدا نکردیم نمیدونم قضیه ی بانوی تیسولسکی چقدر حقیقت داره ولی این نمونه ی درستی از درک زمانی نامحدوده جنازه ی سالم و زیبای زنی درون تابوت غوطه ور در مایعی مرموز با قدمتی بیشتر از معدن زغال سنگی که درونش پیدا شده که کنارش وسیله ایی شبیه موبایل گذاشته شده از کجا معلوم این بانو محققی از آینده نباشه که به گذشته سفر کرده بود و فوت کرد و همان جا دفن شد و در آینده پیدا شد همه چیز امکان داره

    • سجاد سلیمانی says:

      ممنون نظرت رو نوشتی
      اگر وقت کردی و برات جالب بود کتاب رو بخون و نظر جدیدت رو هم برای ما هم بنویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.