هدیه تولد

هدیه ای به بهانه تولد یک دوست | مرتضی بیگدلی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امشب در جمعی دوستانه مهمان دوستانی بودیم به بهانه تولد سارا حق بین عزیز که در برای سارا نوشتم، اما فراموش نکرده ام که دوستی عزیز به نام مرتضی عزیز هم سالروز تولدش است و من هر سال میخواهم قدر دان حضور او در زندگی ام باشم. قبلا به بهانه نامـزدی او در نوشته ای با عنوان دوستی به نام مرتضی بیگدلی از حضور دائمی و زیبای او در زندگی ام تشکر کرده ام.

اول اسفند ماه، سالروز تولد اوست. تولد را من بهترین بهانه برای فکر کردن و اندیشیدن و تامل می دانم. برای سارا هم گفتم. هر سال کتابی و هدیه ای، امسال اما می خواستم روش دیگری برای تولد او داشته باشم و چند نکته را میدانم:

  • مرتضی بیگدلی آموختن را دوست دارد. یکی از دغدغه های اصلی زندگی اوست
  • بتازگی نامزد کرده و شروعی زندگی متاهلی را شروع کرده است
  • مرتضی آرام است، عمیق می خواند و می آموزد
  • حرف مرا هم تا حدودی گوش میکند 🙂

.

هدیه خوب تولد

پس با همه این دلایل و حرفهایی که نگفته ماند، من این هدیه را برای مرتضی عزیز امشب آماده کردم:

دوره آموزشی رابطه زن و مرد تولید شده توسط بنیاد فرهنگ زندگی

دوره آموزشی رابطه زن و مرد بنیاد فرهنگ زندگی به دستم رسید

.

دغدغه هایی که در استفراغ فرهنگی از آنها نام بردم، خیلی تلاش کردم هدیه ی مناسبی برای مرتضی باشد و هضم و جذب شود. به زودی که این دوره آموزشی به دستم رسید، برایش خواهم برد. حال با این مقدمه می خواهم کوتاه  با مرتضی عزیز بگویم که:

مرتضی جان، عزیز دلم

می دانم که مثل همیشه تاخیرهای وسواس گونه و ایده آلی مرا می بخشی. به حرمت ِ سالهای درازی که با هم هستیم، به خودم جرات دادم و چنین هدیه ای را برای تو مناسب دانستم. چندجایی را مرور کردم تا بتوانم چنین هدیه ای مناسب تو و حال این روزهای تو پیدا کنم.

مرتضی جان، می دانی که سخت باور دارم، بسیاری از آموخته های گذشته ما، غلط بوده اند و ما با آموزه هایی غلط، زندگی امروزمان باخت بزرگی می دهیم. نه تنها از امروز بهره ای نمی بریم بلکه اکثر فرصت های خود را هم باخت می دهیم، برای همین دائما تلاش های موفق و ناموفقی داشته ام برای «یادگرفتن» و «فهم ِ جدیدی از زندگی» و امشب هم همه آنها را برای تو می خواهم. مرا با همه تفاوت هایی که با رسوم ِ عادی روزگارمان دارم درک میکنی 🙂

تولدت مبارک دوست عزیز و یار ِ غار ِمن.

دوستدارت، سجاد سلیمانی

اول اسفندماه نود و پنج.

.

.

پی نوشت – لینک‌ها و نوشته‌های مرتبط :

تیتر-۱این نوشته یکی از روزنوشته‌هایی است که منتشر می‌کنم. اگر علاقمند هستید می‌توانیدروزنوشته‌های یک مربی و مدرس مدیریت زمان را در آدرس زیر دنبال کنید:

روزنوشته‌ها

تیتر-۱و البته به شکل ویژه این متن در بخش «آرشیو نامه‌ها و پیام‌ها» نگهداری می‌شود. شما هم می‌توانید برای خواندن نامه‌های ارسالی من اینجا را کلیک کنید.

تیتر-۱همچنین لازم به یادآوری است که من سلسله نوشتارهایی با عنوان «مزایا و دستاوردهای نوشتن، نویسندگی و وبلاگ‌نویسی» منتشر می‌کنم. نامه نوشتن هم از این جنس است. شما می‌توانید همه‌ی یادداشت‌ها و دیدگاه‌های مرا در اینباره در این آدرس بخوانید.

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

.

لینک کوتاه و آدرس اختصاصی این مطلب:

https://goo.gl/jOrjwG

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.