داشتن نگاه بلند مدت و سرنوشت دکتر محمود سریع القلم

نگاه درازمدت و سرنوشت

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دوستان عزیزم، امروز می‌خواهم یکی از مهم‌ترین نکته‌های بحث مدیریت زمان را با شما در میان بگذارم: نگاهِ دراز مدت. بحثی که در دوره‌های آموزشی مدیریت زمان بسیار روی آن تاکید دارم و زمان‌جویان عزیز در مثال‌ها و نمونه‌های گوناگون درباره‌ی آن می‌شوند.

این بحث بسیار مهم به بحثِ مدل ذهنی و نگرش افراد مربوط می‌شود. یک شکلی از تربیت که که توانسته است شخصیتی منسجم، خوددار و عمیق و آرام را ایجاد کند که جهان‌بینی او تا نوکِ بینی او نباشد. (مطالب بیشتر درباره‌ی شخصیت را اینجا بخوانید)

این نوشته به بهانه‌ی یادداشت جدید دکتر محمود سریع‌القلم منتشر می‌شود که در آن با عنوانِ «نگاه درازمدت و سرنوشت» به زیبایی و از زاویه‌ی نگاهِ خود مزایا و فواید داشتن این نگاه را شمرده است و دستاوردهای آن را در چندین سطح و با چند مثال مرور کرده است.

من در اینجا فایل PDF متن یادداشت را به همراه فایل صوتی که از روی آن ضبط کرده‌ام را خدمت شما تقدیم می‌کنم و در آینده امیدوارم با فایل‌های صوتی بیشتر این بحث را ادامه دهم. با هم این فایل را بشنویم:

فایل صوتی نگاه درازمدت و سرنوشت

مدت زمان این فایل:   ۱۱:۱۰  حجم آن:  ۷m

دانلود MP3 این فایل صوتی

پخش پادکست از آپارات

در این بخش همان فایل صوتی را می‌توانید از سرورهای آپارات بشنوید..

.

دانلود فایل PDF

روی لینک زیر کلیک کنید تا فایل PDF پی دی اف این نوشته را به رایگان بارگذاری (دانلود) کنید:

دانلود فایل PDF متن این فایل صوتی..

مطالب و نوشته‌های مرتبط

تیتر-۱

ایجاد این مدل نگاه و باوری که در فایل صوتی بالا شنیدید کار سختی است اما نتیجه و میوه‌ی تلاش‌ها و زحمت کشیدن برای رسیدن به آن بسیار شیرین است. یکی از بحث‌های مهم در بحث تغییر، پارادایم است. من در یک فایل صوتی دیگر به مفهوم «پارادایم و پارادایم شیفت» پرداخته‌ام که در این آدرس می‌توانید آن را بشنوید.

تیتر-۱

دو سری و دو دسته مطلب دیگر من دارم که به مرور به روزرسانی می‌شوند که می‌توانیم در همین راستا آن‌ها را دسته‌بندی کنیم. نگاهی بیاندازید به مباحث مرتبط با مدل ذهنی و همچنین مدیریت زمان و سبک زندگی

تیتر-۱

شما می‌توانید بقیه‌ی نوشته‌ها، کتاب، فایل‌های صوتی از دکتر محمود سریع‌القلم را در آدرس زیر دنبال کنید: همه‌ی مطالب درباره‌ی دکتر محمود سریع‌القلم

تیتر-۱

همچنین می‌توانید همه‌ی فایل‌های صوتی مرا در رادیو مدیریت زمان در آدرس زیر به رایگان بشنوید و دانلود کنید: رادیو مدیریت زمان...

آدرس کوتاه این مطلب:

http://zaman.link/nbs

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

2 thoughts on “نگاه درازمدت و سرنوشت

  1. Pingback: فیلم آموزشی: اصول ساختن روابط اجتماعی و دوستانه و کاری| فایل PDF کتاب+منابع مختلف |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.