نقاشی گذر زمان سه خانم سحر پولادوند

نقاشی با موضوع زمان و گذر زمان – ایوان سپید – بخش دوم (خانم سحر پولادوند)

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فکر می‌کنم برای آموزش یک مهارت و مفهوم در سطح عمومی، نمی‌توان تنها به کلمات بسنده کرد، برای مثال همین زمان، یا حساسیت به زمان و مدیریت زمان. نمی‌توانیم تنها با تکیه بر نوشته‌ها (در مختصات جامعه‌ای مثل جامعه‌ی امروز ایران ما) حساسیت و توجه به زمان و منظم و پایبند بودن آنها (OnTime) را انتظار داشت.

یک

در سطح یک جامعه باید عوامل بسیار زیادی دست به دست هم بدهند و در یک زنجیره‌ی منظم مفهومی را محترم بشمارند. درست مثل قطعات یک پازل کنار هم بگیرند تا به تصویر دلخواه‌ (یا نزدیک به تصویر دلخواه) را بتوانیم رقم بزنیم.به ویژه که صحبت از مهارتی پایه‌ای و دشوار که ریشه در سبک زندگی افراد و مدلِ ذهنی آنها دارد (همانند مدیریت زمان) این همکاری اهمیت بسیار زیادی می‌یابد و به یک باید تبدیل می‌شود.

این همکاری الزامی را می‌توان به زنجیری تشبیه کرد که حلقه‌های این زنجیر را کتاب‌ها و نشریات، رسانه‌ها، فیلم‌های سینما، تئاتر، سخنرانی سلبریتی‌ها، نقاشی و طراحی‌های گوناگون نام برد.

دو:

دیروز در نگارخانه‌ی ایوان سپید در مهرشهر کرج بودم و افتتاحیه‌ی نمایشگاه گروهی نقاشی‌های هنرمندان نقاش بود. بسیار خوشحال شدم که در بین این نقاشی‌ها، چند نقاشی مشخصاً با موضوع زمان کار شده بود. 

آنها را در اینستاگرام و کانال تلگرام معرفی کردم و ترجیح دادم که اینجا هم ثبت کنم. برای چنین کارهای هنری طرح‌های مختلفی در سر دارم که امیدوارم در سال پیش‌رو آنها را عملی کنم.

سه: نقاشی‌ها

سه خانم هنرمند جوان کارهایی داشتند که با مفهوم زمان گره خورده بود. هر یک را به‌صورت جداگانه هر کدام را در یک پست جداگانه معرفی می‌کنم. برای مشاهده عکس‌های رو نام هنرمند محترم کلیک کنید..

سه نقاشی از خانم فردوس مختاری

سه نقاشی از خانم سحر پولادوند

پنج نقاشی از خانم زهرا پورفلاح

سه نقاشی‌ از خانم سحر پولادوند

خانم پولادوند سبک کاری به اصلاح شلوغ را در پیش گرفته‌اند و یکی از نکات جالبی که با هم داشتیم صحبت می‌کردیم این بود که می‌گفتند می‌خواهم به صورت دائمی با مفهوم زمان در ارتباط باشم و عموم کارهای آینده‌ی من هم به این مفهوم اختصاص خواهد داشت.

برای آرشیو معرفی کردن آثار هنری مرتبط به زمان برنامه‌هایی دارم که امیدوارم در سال آینده شروع خوبی برای آن داشته باشم.

اگر تمایل دارید هر یک از آثار این هنرمندان را تهیه بفرمایید با نگارخانه‌ی ایوان سپید در مهرشهر کرج تماس حاصل فرمائید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

One thought on “نقاشی با موضوع زمان و گذر زمان – ایوان سپید – بخش دوم (خانم سحر پولادوند)

  1. Pingback: دو نقاشی از خانم سحر پولادوند با موضوع و درباره‌ی «گذر زمان» - سجاد سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.