معرفی خوب های مجازی

خوب های مجازی دیگه چیه؟ (بیان محتوا و چارچوبها)

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاید مرور کریستالی را بتوان بهانه خوبی برای شروع این نوشته دانست. جایی که برای آشنایی یا آموختن بیشتر و بهتر و عمیق تر، شروع به مطالعه و یادگیری میکنیم و قطعا برای کسانی مثل من، مرور در فضای مجازی و دنیای اینترنت بهترین نوع ِ یادگیری و فهمیدن می تواند باشد.

در این مسیر به سایتهای بسیار خوبی می رسیم که محتوا و روش های بسیار خوبی دارند، و حیفم می آید که آنها را معرفی نکنم و در اینجا برای همیشه ثبتشان نکنم. یعنی همین الان هم سایت ها و کانالهای مختلفی را میشناسم که حیفم می آید معرفی نکنم  و در این خانه کوچک خودم، نامی از آنها نبرم.

این دسته بندی جدید تفاوت بسیاری با معرفی وبلاگ دوستان و همچنین سایت های دیگر هستند که قبلا معرفی شده اند، آنجا رابطه شخصی یا دوستانه و یا علاقمندی دائمی به سایت ها و وبلاگ هایی وجود دارد، اما اینجا ممکن است مواردی معرفی شوند که استفاده دائمی و همیشگی از آنها ندارم اما ارزش معرفی شدن دارند. هرچند این امکان وجود دارد که پس از معرفی شدن در خوب های مجازی در آن دو لیست هم قرار بگیرند.

این دسته بندی تنها به سایتها مرتبط نمی شود بلکه می تواند شامل وبلاگ ها، کانال های تلگرام و اینستاگرام و … هم باشد تا اگر کسی علاقمند بود بتواند از آن ها استفاده نماید.

همچنین یاد آوری کنم که قرار نیست در هر مطلب فقط یک سایت معرفی شود، بلکه احتمالا گاهی در برخی از نوشته ها، چند سایت و وبلاگ دیگر را معرفی کنم.

این مورد نظر کاملا شخصی من هست و هیچ دلیلی نـدارد که دوستان دیگر هم موارد معرفی شده را بپسندند، اما شاید در حین معرفی کردن، دوستان ، موارد مشابه دیگری را هم معرفی کنند که برای من جالب یا آموزنده باشد. شاید بتوان این موضوع را هم یک #یادهست از نوع #یادهست_مجازی دانست که قدرشناسی از تلاشگران مجازی است.

ضمنا این نکته هم قابل ذکر هست که من همه سایت ها و وبلاگ ها و کانال هایی که می شناسم را معرفـی نــمی کنم. موارد معرفی شده فقط بخشی از محیط دیجیتال من می شود که با آنها رو به رو می شوم یا هستم.

معرفی خوب های مجازی

%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c

این نوشته احتمالا در آینده بازینی و بررسی شود و چارچوبها و سیاست های جدید در آن اعمال گردد

.

همه‌ی این نوشته‌ها (معرفی خوب‌های مجازی) بخش مهمی از روزنوشته‌های من هستند. برای دیدن مطالب بیشتری که من در روزنوشته‌ها منتشر می‌کنم اینجا را کلیک کنید.

 

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.