زندگی نامه دکتر علی اکبر جلالی2

فیلم مستند کامل ** پریدن از روی دیوار آتش ** زندگینامه دکتر علی اکبر جلالی پدر علم آی‌تی ایران

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زندگینامه و بیوگرافی از مهمترین ابزارهای ما برای مدیریت زمان است. ابزار و روشی بسیار کارآمد برای ایجاد یک پارادایم شیفت، تغییر در مدل ذهنی و زلزله‌ای در سبکِ زندگیِ کنونی ما. من به عنوان مربی و مدرس زمان، از این ابزار فوق‌العاده برای آموزش زمان‌جویان عزیزم استفاده می‌کنم.

توصیه جدی من به آنها این است که تا می‌توانند زندگینامه/بیوگرافی بزرگان ایران و جهان را بخوانند و بدانند. همه‌ی تلاش برای آشنایی با مدل فکری و شیوه‌ی انتخاب‌های آدم‌های برجسته‌ی تاریخِ بشریت است. جدای از دین و مذهب، جغرافیا و رنگ پوست و بازه‌ی زمانی و…، توصیه‌ای که تلاش می‌کنم به نوبه‌ی خودم جایی برای آن در میان روزنوشته‌ها و آموزش‌هایم داشته باشد.

و همانطوری که در نوشته‌هایی با عنوان الگوی زمان به شکلی ویژه به این موضوع پرداخته‌ام. منی که دنبال مدیریت زمان در زندگی خودم هستم، بهتر است الگوی زمان برای خودم داشته باشم. الگویی که راهنما و انگیزه‌بخش من باشد در روزهای سیاه و دشوار، بتوانم به مراجعه کنم و متوقف نشوم. (درباره‌ی الگوی زمان بخوانید)

.

زندگی‌نامه دکتر علی اکبر جلالی

فیلم مستند زندگینامه/بیوگرافی دکتر علی اکبر جلالی
فیلم مستند زندگینامه/بیوگرافی دکتر علی اکبر جلالی

.

علی اکبر جلالی، (زاده سال ۱۳۳۳ در روستای وامرزان شهرستان دامغان) است. دوران کودکی و نوجوانی را در شاهرود گذارند و سپس برای تحصیلات دانشگاهی به تهران رفت. فارغ‌التحصیل دکترای برق-الکترونیک دانشگاه ویرجینیای غربی ایالات متحده آمریکا است. هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده برق و پژوهشکده الکترونیک دانشگاه علم و صنعت ایران است.

به خاطر اولین تلاش‌ها برای توسعه و نفوذ شبکه اینترنت در ایران به ویژه در نقاط روستایی، به پدر فناوری اطلاعات ایران شهرت یافته‌است.صاحب نظریه موج چهارم در فضای (عصر) مجازی و از استادان مشهور و ماهر در بیان علوم رایانه، فناوری اطلاعات، شبکه و اینترنت در جهان است.

. .

لینک دانلود مستقیم مستند (کامل):

در لینک‌های زیر شما می‌توانید مستند زندگینامه‌ی پدر آی‌تی ایران دکتر علی‌اکبر جلالی را به رایگان از سرورآپارات در کیفیت و حجم‌های مختلف دانلود کنید:

دانلود با کیفیت ۱۴۴

دانلود با کیفیت ۲۴۰

دانلود با کیفیت ۳۶۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

   

نگاهی کوتاه به زندگینامه ایشان

در این بخش می توانید به صورت خلی کوتاه در این ویدیو زندگینامه دکتر علی اکبر جلالی را مرور کنید و سپس به تماشای مستند کامل بنشینید:

.
.

فایل سخنرانی دیگری از دکتر علی اکبر جلالی

این هم یکی از نمونه سخنرانی‌های جذاب، دلسوزانه و بسیار جالب دکتر علی اکبرجلالی است. من فایل این سخنرانی را چند سالی است که روی سیستمِ خودم ذخیره کرده‌ام و حداقل سالی یکبار آن را گوش داده‌ام. در این ۳۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه شما می‌توانید مدل ذهنی و دغدغه‌ها و آرزوها و حسرت‌ها و اشک‌های یک معلم دلسوز را از میانه‌ی صحبت‌هایش بشنوید.

از شما دعوت می‌کنم این فایل صوتی را هم بشنوید:

لینک دانلود مستقیم فایل صوتی این سخنرانی

.

اگر به زندگینامه‌ بزرگان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم با کلیک بر روی لینک زیر زندگینامه‌های بیشتری را ببینید (کتاب و فیلم):

بیوگرافی و زندگینامه بزرگان تاریخ

اگر علاقمند به دیدن مستندهای بیشتر هستید؛ روی لینک زیر کلیک کنید:

آرشیو مستندهای مدرسه زمان

همچنین در بخش تلوزیون زمان می توانید فیلم‌ها و ویدیوهای بیشتری را به رایگان مشاهده کنید:

تلوزیون زمان

https://sajadsoleimani.com/timetv/

. .

آدرس کوتاه این ویدیو:

http://zaman.link/mostanad1

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۱]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.