با مدیریت زمان زندگی را فراموش نکنی

وقتی مدیریت زمان می‌کنی، زندگی را فراموش نکن

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

می‌خواهم در ویدیو کوتاه درباره‌ی این بگویم: «مهارت داشته باش نباز». من طرفدار این شده‌ام که کار عمیق و جدی داشته باشیم. خیلی خوب کار کنیم و متخصص باشیم و در یک همکاری و همگرایی جمعی، بتوانیم دنیای خودمان را بهتر کنیم. اما این وسط، گاهی یادمان می‌رود زندگی کنیم.

این ویدیو کوتاه را در یک قدم زدن دوستانه به تشویق دوستِ عزیزم گرفتم. راستش را بخواهید، خودم درگیر کاری بودم  و خسته و نمی‌خواستم که به این پیاده‌روی زیر برفی که همین چند وقتِ پیش آمده بود بروم که با درخواستِ دوست عزیزم رفتیم و واقعاً شگفت‌زده شدم از این همه حسِ خوبی که وجود داشت و من می‌خواستم از آن پرهیز کنم. .

زندگی را فراموش نکنیم

.

بعد که حسابی انرژی گرفتم و محو این فضا شدم، دوستم خواست که یک تکنیک مدیریت زمان را بگویم، اما من به چیز دیگری فکر می‌کنم: مدیریت زمان در زندگی. اینکه کجا ما زندگی را فراموش می‌کنیم و اسیر دنیای نوینی می‌شویم که کار در آن بی‌پایان است.به همین دلیل چند دقیقه‌ای فکر کردم و بعد هم این حرف‌ها را زدم و امروز با چند عکسی که آنجا دوستم گرفته بود برای شما تدوین کردم. امیدوارم تلنگری کوچک برای بهتر زیستنِ ما باشد..

دیدن فیلم صحبت‌های من

شما می‌توانید این ویدویی کوتاه مرا در این بخش مشاهده کنید:

چند بخش مرتبط:

راستی من یک ویدیوی قبلی ۱۰ دقیقه‌ای هم با عنوان مدیریت زمان با تنبلی و اتلاف وقت دارم که دیدن آن می‌تواند به این ویدیو و این حرف‌ها مرتبط باشد.

همچنین یک مقاله‌ی خوب از آقای الیور برکمن در این آدرس وجود دارد که پیشنهاد می‌کنم وقت بگذارید و آن را هم بخوانید. (کمی طولانی است و باید در زمانی که فرصت کافی دارید به آن مراجعه کنید).

برای مشاهده‌ی کلیه‌ی مطالبی که با عنوان مدیریت زمان با تنبلی و اتلاف وقت – کلیک کنید.

این ویدیو را در یوتیوب مشاهده کنید

به جهت ایجاد امنیت ویدیوهای تولیدی آن‌ها را در سرور یوتیوب هم بارگذاری می‌کنم. البته شما می‌توانید این ویدیو را به صورت مستقیم همینجا هم مشاهده کنید:.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

One thought on “وقتی مدیریت زمان می‌کنی، زندگی را فراموش نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.