تکرار و تمرین

فیلم کوتاه | درباره‌ی تکرار و تمرین

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آنچه اینجا خواهید شنید یک نکته بسیار مهم است که در دو دقیقه کوتاه با شما در میان خواهم گذاشت. درباره‌ی معجزه‌ی تکرار و تمرین. وقتی این ویدیو را ضبط می‌کردم بسیار خسته بودم . ساعت‌های پایانی را می‌گذراندم و خستگی عملا از قیافه‌ام می‌بارد. اما حیف آمد لذتِ آنچه که از زمان جوی گرامی شنیده بودم را با شما در میان نگذارم:

.

مشاهده این فیلم کوتاه

در این قسمت می‌توانید صحبت‌های ۲ دقیقه‌ای مرا درباره‌ی معجزه تکرار بشنوید. روشی برای یادگیری عمیق و انباشت دانش یا مهارت در خودمان:

.
.

 

کدام فایل‌های صوتی؟

اگر به ویدیو بالا دقت کرده باشید من گفتم که این زمان جوی عزیز برخی از فایل‌های صوتی را بارها و بارها شنیده‌اند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که من کدام فایل‌های صوتی را به ایشان معرفی کرده بودم. لیست زیر چهار فایلی است که این دوست عزیز بارها و بارها تکرار می‌کنند تا بهتر یاد بگیرند:

پارادایم و پارادایم شیفت پیروزی فکر بر عصبانیت – زندگینامه چوئن لای نگاه دراز مدت و سرنوشت خدا را شکر که استعداد تنبل دارم – آرش نراقی .

 

چند نکته‌ی تکمیلی

تیتر-۱من همه‌ی دوستانی که با موضوع مدیریت زمان در خدمت آنها هستم را زمان جو خطاب می‌کنم. همه‌ی کسانی که در مدرسه زمان، به دنبال یادگیری مفهوم زمان، کسب نگرش نو و ایجاد رفتارهای جدید برای مدیریت زمان بهتر در زندگی خود هستند. (درباره‌ی تعریف زمان جو اینجا را کلیک کنید.)

تیتر-۱در این ویدیو من به دوره‌های آموزشی مدیریت زمان خودم اشاره کردم. لیست کامل دوره‌های آموزشی مرا در این آدرس ببینید.

تیتر-۱این ویدیو که شما اکنون مشاهده کردید را من در صفحه‌ی اینستاگرام خودم ( @sajadSoleimaniCom ) منتشر کرده‌ام. برخی از نکته‌های جالبی که آنجا بداهه می‌گویم را در سایت خودم دوباره منتشر می‌کنم تا برای همیشه اینجا به یادگار بماند و به مرور این ایده‌ها و صحبت‌ها را تکمیل کنم. این بخش از محتوا را با عنوان استوری در این آدرس می‌توانید پیدا کنید و بقیه‌ی آنها را ببیند.

. . .

آدرس کوتاه این نوشته:

http://zaman.link/fkt1

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.