ساختن رابطه 2

“درست کردن این رابطه شانس نیست” | کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ باربارا دی آنجلس

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در این بخش شما‌می توانید بخش‌هایی از کتابِ آیا تو آن گمشده‌ام هستی نوشته‌ی خانم بارابار دی آنجلس را بخوانید:

.

بخشی از کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

من اخیرا برای گروهی از مردم یک سخنـرانی عمومی داشتم و همانطور که در پایان آن عصر تصاویر کتابها را نشان می دادم، زن جوانی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود نزد من آمد و گفت:

.

« من واقعا از شنیدن حرف های شما منقلب شدم. من در سمیناری که ماه پیش، شما و همسرتان داشتید هم شرکت کردم و فقط امیدوارم روزی من هم آنقدر خوش شانس باشم که رابطه ای به خوبی رابطه شما در زندگی ام داشته باشم.»

.

صفی از ۵۰ نفر آدم کشیده شده بود که همه منتظر بودند و می خواستند با من حرف بزنند و من طبیعتا باید از این زن تشکر می کردم و با نفر بعد مشغول صحبت می شدم. اما چیزی باعث شد بایستم و دستانش را بگیرم. در چشمانش نگاه کردم و گفتم:

.

« میخواهم چیزی را بدانی. من از داشتن چنین مرد فوق العاده ای در زندگی ام واقعا احساس خوشبختی میکنم اما شانس هیچ ربطی به این موضوع ندارد. من انتخاب های ناسالم ِ عشقی بسیاری را در گذشته ام داشته ام، با مردانی آشنا شده ام و سعی کرده ام آنها را تبدیل به آن چیزی کنم که خودم می خواستم.

من با کسانی آشنا شده ام که سازگاری با من نداشتند و به خودم گفتم مهم نیست. به تمام دلایل نادرست مردانی را دوست داشته ام. درست کردن این رابطه شانس نیست. بالاخره فـرد مناسب خود را پیدا کردم و ما با هم برای به وجود آوردن نزدیکی و هماهنگی که میانمان هست سخت کوشیده ایم. شما هم می توانید در زندگی تان آن را داشته باشید.»

.

.

عکس جلد کتاب

نسخه‌ای که از آن برایتان نقل قول کردم از این نسخه است

نقل قول - بخشی از کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی؟»
نقل قول بخشس از کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی؟»

.

.

معرفی کتابخانه‌ی زمان

اگر علاقمند به آشنایی با کتاب‌های متنوع و به روز برای اثربخشی و موفقیت بیشتر در زندگی‌تان هستید، من این‌کتاب‌ها را در بخشی ویژه به نام کتاب‌خانه‌ی زمان منتشر می‌کنم. پیشنهاد می‌کنم سری به آن بزنید و از خلاصه‌های صوتی و PDF های منتشر شده استفاده کنید.

صفحه‌ی اصلی کتابخانه زمان

.

پی‌نوشت:

چند روز قبل در مورد مطالعه کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی؟» اثر خانم دکتر باربارا دی آنجلس مطلبی نوشتم و چگونگی شروع به خواندنش را گفتم.

نقل قول بالا، را از  پایان فصل یک کتاب آورده ام. حرف های باربارا آنجلیس واقعا خوب و ارزشمند هست. چه برای کسانی که قبل از ازدواج هستند و چه کسانی که در یک رابطه عاطفی یا در یک ازدواج قرار دارند. و حتی کسانی که متارکه کرده و طلاق گرفته اند! خواندن این کتاب، قبل از هر انتخابی، یا انتخاب ِ مجددی مفید است.

.

 

سجاد سلیمانی ( مدرس و مربی مدیریت زمان )

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.