Sina Agha Ahmadi

تشکر از سینا آقا احمدی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دوست متممی  عزیزم سینا آقا احمدی که تلاش می کند نویسندگی و وبلاگنویسی را به صورت منظم پیش ببرد و در یک تعهد ِ خودخواسته قرار بود (و فعلا هست) که صد روز متوالی وبلاگنویسی کند و اگر یک روز را ننوشت، روز بعد دوبار در سایتش مطلبی را منتشر کند، به نظرم تعهد شیرینی است و پس از این صد روز، هرچقدر به آن زمان بخورد، بعدها شیرینی اش بیشتر خواهد بود.

چهل و پنجمین روز از آن تعهد شیرین گذشته بود که در وبسایتش لطف کرد و برای من و از من با عنوان سجاد و یادهست نوشت. چند وقت قبل این موضوع را فهمیدم اما به هیچ عنوان وقتی برای نوشتن در این مورد پیدا نکردم، امروز هم بعد از ۱۵ ساعت بیرون بودن و کار، خسته رسیده ام خانه اما چون فـردا روز تعطیل هست، می توانم بنویسم و بهترین گزینه ی نوشتن من برای سینا آقااحمدی عزیز خواهد بود.

قبلا که منظومه شعبانعلی را نوشتم ( و قرار هست کامل ترش کنم) یکی از مواردی که مدنظرم بود به آن اشاره کنم، شکل گیری نظام مدوّن و پیچیده ای از اعضای منظومه هست که اعضای آن را دوستان و شاگردان آقای شعبانعلی تشکیل خواهند داد و سینا آقااحمدی نمونه خوب و عضو با افتخار این منظومه هست.

سینا در نوشته اش به من لطف زیادی داشته و از این بابت ممنون او هستم. فکر میکنم اولین گفتگوی ما در دورهمی دوستانه متممی شکل گرفت و در آخرین ساعت یا دقایق پایانی دوستان دورهمی (که حدود ۱۲ نفر بودیم) شکل گرفت. سینا به خوبی هنـر گوش کردن و سکوت را می داند، مثل مهارتی که در خونش رفته باشد و من برای او از ایده ها و افکارم و توجیه آخرین کاری که می خواستم انجام بدهم می گفتم.  سینا هم تا اونجا که یادم میاد از مربی گری فوتبال داشت صحبت می کرد که امیدوارم خبرهای خوشی در آینده ازش بشنوم.

باید اعتـراف کنم که من هنوز او را نمی شناسم، وقت و توجه بسیار می خواهد تا شناختی نسبت به چنین دوستی حاصل شود. او قلعه کوچکی برای خودش فراهم کرده و بارها قول داده که شامی مهمان او و دنیای او و افکارش باشم. من هم برای آن روز لحظه شماری می کنم.

ما دوبار دورهمی با هم داشتیم، در دومین دورهمی دوستانه متممی هم وقتی عکس ها رو چک کردم دیدم عکاس محترم فقط یک عکس از سینا گرفته که اینجا می گذارمش:

دورهمی اول که به بهانه تولد سارا  شکل گرفت، بعد از دورهمی چند نفری به یک کتابفروشی رفتیم و ساعتی اونجا گپ زدیم و در مورد کتابها و نویسنده ها صحبت کردیم. اونجا سینا یک عکس خیلی خوب از ما چند نفر گرفت که خیلی قاب بندی، انتخاب سوژه، زاویه دوربین، حواس جمعی و… سینا به دلم نشست، اون عکس رو هم اینجا می گذارمش:

این نوشته برای قدردانی از توجه سیناست اما خب دوست دارم دو لینک از سینا بدم:

۱- وبسایت روزنوشته های سینا آقا احمدی

۲- کانال تلگرامی روزمــرگی : سینا به عکاسی علاقه داره و من هم در انتخاب سوژه هاش استعداد و هنر رو می بینم. چند تا از عکس هایی که سینا گرفته رو هم اینجا می گذارم:

.

.

البته من در بین همه عکس های کانال تلگرامی سینا، اولین عکس رو را بسیار دوست دارم:

.

پی نوشت:  در صفحه «وبلاگ دوستانم» سینا و ۴۵ نفر از دوستان دیگر را معرفی کرده ام. امیدوارم روزی فرصت بشود در مورد اکثر این دوستان مطلبی را منتشر کنم.

.

سجاد سلیمانی ( مربی و مدرس مدیریت زمان )

لینک و آدرس کوتاه این مطلب:

https://goo.gl/Lil8pf

.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

3 thoughts on “تشکر از سینا آقا احمدی

  1. زینب رمضانی says:

    سلام، واقعا اینجور سورپرایزها روح آدمو شاد می‌کنه

    من هم همچین تجربه‌ای داشتم وقتی محمدجوادبانشی یه پست اختصاصی درموردمن منتشر کرد نزدیک بود به پرواز دربیام
    وبلاگ سینا رو می‌خونم، شکل وشمایلش عجیب وغریبه، الانم هفته‌ای یه پست منتشر می‌کنه ولی معتقدم چیزایی که می‌نویسه ارزش خوندن رو دارن
    علاوه براینها سینا یه ایده‌ی خوب برای پول خرج کردن ومدیریت پول توجیبیم به من داد که تا آخر عمر دعاش می‌کنم

  2. سینا آقااحمدی says:

    سجاد سلام
    واقعا شگفت زده شدم. به قول خارجیآ سوپرایز.
    زبونم قاصر ست و بیانم کوتاه بابت این همه لطف. فقط میتونم ازت تشکر کنم.
    به زودی فرصت بشه بعد امتحاناتم باهات هماهنگ میکنم ببینمت.
    ممنونم.

    • سجاد سلیمانی says:

      سینا جان سلام،
      داشتم سایت را مرور می کردم که نظر تو را دیدم، انگار دیروز بود که آغاز کرده بودی و چقدر خوب که داری رشد مدام را تجربه می کنی

      عکاسی تو و زاویه دیدِ تو به مسائل مختلف را دوست دارم و مدام در کانال تلگرامت دنبال می کنم.
      امیدوارم بیشتر در دیدارهای حضوری حاضر باشی و تعامل بهتری را تجربه کنیم.
      با آرزوی بهترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.