yalda Hafez

تبریک صوتی و ویدیویی شب یلدا

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امسال قصد دارم فایل صوتی تبریک شب یلدا را منتشر کنم. به نظرم حرف‌های جالبی از ترکیب عشق، یلدا، دورهمی، حافظ و فالش و نوع نگاه ما داره که میشه بارها و طی سالیان دراز بهش گوش داد.

شب یلدا ما دوست داریم یک فایل صوتی یا ویدیویی خوب و مناسب ارسال کنیم من تنها در خانه نشسته بودم و به این «خوب و مناسب» بودن فکر می‌کردم. به نظرم سخن حافظ و فال حافظ درباره‌ی عشق می‌تواند همچون خودش، ماندگار باشد و  کهنه نشود، هرچند کهن است!

دانلود ویدیو (صوتی) پیام تبریک یلدا

دانلود مستقیم تبریک شب یلدا، فال حافظ و نگاه به عشق.

دانلود فایل صوتی پیام تبریک یلدا

همچنین شما میتوانید فایل صوتی این کلیپ را اینجا دانلود کنید.

احتمال دارد این فایل صوتی برای خیلی از دوستان مناسب‌تر باشد.

ججالت نکشید و نترسید – فایل ضبط کنید

پیشنهادم به شما دوست عزیز این است که خجالت نکشید و رودربایستی را کنار بگذارید، برای عزیزان خودتان فایل صوتی ضبط کنید. قرار نیست حالا آهنگ خیلی خوبی در زمینه داشته باشد یا تدوین خوبی شده و هیچ غلط املایی یا تپقی نداشته باشد. بقیه دوست دارند صدای شما را بشنوند و تبریک ِ صوتی خاصی از شما بگیرند.

من هم این فایل صوتی را همینطوری و یک‌شبی که تنها در شهر دوری مانده بودم برای عزیزان و دوستان خودم گرفتم و همه ذوق کردند. خیلی خیلی چسبید. 

روی یک کاغذ متنی که دوست دارید را بنویسید، یک آهنگ ِ خوب پخش کنید و فایل صوتی خودتان را در گوشی موبایل ضبط کنید، آنگاه به همه‌ی دوستان و عزیزانتان ارسال کنید.

فقط یادتان باشد سعی نکنید ادای کسی را دربیاورید و خیلی احساساتی یا نمایشی فایل را ضبط کنید. معمولی باشید، خودِ خودتان و فایل را ضبط کنید. اینجوری بیشتر به دل می‌نشیند..

پی‌نوشت:

این فایلی که شنیدید یکی از فایل های صوتی است که من در بخش ِ « روزگفته‌ها » منتشر می‌کنم. فایل‌های صوتی که به بهانه‌های مختلف ضبط و منتشر می‌شوند.

اگر می‌خواهید فایل‌های صوتی بیشتری بشنوید پیشنهاد می‌کنم سری به «رادیو مدیریت زمان» بزنید. فایل‌های صوتی آموزشی رایگان بسیار زیادی منتظر شما هستند.

اگر علاقمند هستید می‌توانید روزنوشته‌های یک مربی و مدرس مدیریت زمان را در آدرس زیر دنبال کنید:

:::::   روزنوشته‌ها   ::::

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۵ Average: ۲.۸]

3 thoughts on “تبریک صوتی و ویدیویی شب یلدا

  1. احمد says:

    نکته‌ی پراهمیتی بیان شد. ای کاش فرهنگ ما برای بار دیگر این گنجینه‌ی ارزشمند را احیا کند. سپاس از شما
    صدای خوب شما را دوست داشتم.

  2. hassan says:

    سلام سجاد جان
    عالی بود ابتکار خوبی به خرج دادی ،البته یک هم فازی با هم داریم چون من هم یک فایل تهیه کردم که قرار بود امشب بار گذاری کنم ولی شما پیش دستی کردی . دست میرزاد
    آرزوزی سلامتی و عاشقی برایت دارم
    دوستدارت حسن کشاورز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.