آموزش برنامه ریزی در یک بازه زمانی خاص

برنامه ریزی در یک بازه‌ی زمانی خاص +نمونه کاربردی| PDF و اکسل و فیلم آموزشی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

داشتن یک برنامه‌ی منظم برای رسیدگی به کارها می‌تونه حال همه‌ی ما رو خوب کنه، به کارها برسیم، با کیفیت بیشتری کار کنیم و از تلاش‌هامون لذت ببریم، حتی اگر شکست بخوریم هم کلی درس یاد می‌گیریم.

چند روز قبل یک برنامه‌ی کلی از ششم دیماه تا عید نوروز را برای خودم برنامه ریزی و طراحی اولیه کردم و عکس جدول زیر رو در اینستاگرامم منتشر کردم، کلی از بچه‌ها خوششان آمد و خواستند که بیشتر درباره‌اش بگویم و برنامه (فایل PDF و اکسل) آن را هم در اختیارشان قرار بدهم: این عکس رو منتشر کردم:

برنامه ریزی تا نوروز

دیدم خواهان زیاد داره طبق برنامه‌ی پیاده‌روی داشتم قدم می‌زدم به ذهنم رسید که چرا این برنامه به عنوان یک مطلب جداگانه منتشر نشه، بعد تو این چند ثانیه قول دادم که منتشرش کنم.

بعد که داشتم این پست رو آماده می‌کردم به ذهنم رسید که برنامه را جدی‌تر پیش ببرم: به مرور گزارش‌های کاری خودم رو درونش منتشر کنم و بگم چه کارهایی کردم و نکردم، و دستاوردهای چنین برنامه داشتنی رو برای همه‌ی علاقمندانش بنویسم. این شد که الان خدمت شما مطلبی رو همراه فیلم‌های آموزشی مرتبط تنظیم کردم که امیدوارم براتون مفید و سازنده باشه.

نکات مهم برای برنامه ریزی پایان سال

نکات مختلفی به ذهنم می رسد که می‌توانیم در توجیه این کار بنویسیم. اما اجازه بدهید دست از «توجیه» و «تلاش برای موجه کردن» برداریم، واقعا یک عده از آدم‌ها هستند که دوست دارند هزاران دلیل برای انجام یک‌کار پیدا کنند و شاید بعدش برنامه‌ای را آغاز کنند. می‌خواهم بگویم که دست از این «دلیل‌تراشی» برداریم، اگر دوست دارید رشد کنید با برنامه و باکیفیت کار کنید. تمام!من تعدادی دلیل برای انجام این کارم داشتم که آنها را در این فیلم کوتاه با شما درمیان خواهم گذاشت. امیدوارم این دلایل ساده بتواند بهانه‌ای برای شروع به کار شما باشد.پس از آن کمی محتوای ویدیو را توضیح خواهم داد و سپس فایل‌های اصلی برنامه را در اختیارتان قرار می‌دهم تا اگر دلتان خواست بتوانید آنها را دانلود کرده و پرینت بگیرید و یا روی سیستم‌تان استفاده کنید.

فیلم اول) چرایی و چگونگی شروع برنامه‌ی پایان سال

در این فیلم کوتاه درباره‌ی چگونگی شروع این برنامه و نوشتنش صحبت کرده‌ام.

این فیلم در یویتوب

.

دانلود رایگان فایل‌های PDF و اکسل برنامه

در این بخش فایل‌های مورد نیاز شما را به صورت کامل در اختیارتان قرار خواهم داد. تصویر این برنامه این است:

فایل Excel – کاغذ A3 برنامه اول

فایل PDF – کاغذ A3 برنامه اول

فایل Excel – کاغذ A4 برنامه اول

فایل PDF – کاغذ A4 برنامه اول

فیلم دوم) چگونه ماه‌ها را تقسیم بندی کنیم؟

در این فیلم کوتاه درباره‌ی این صحبت کرده‌‌ام و ایده‌ای داده‌ام که می‌تواند برای شما هم جالب باشد. ماه‌‌ها را چگونه تقسیم‌بندی و اجرا کنیم؟

این فیلم در یویتوب

دانلود رایگان فایل‌های PDF سری دوم

در ویدیو دوم من روشی را برای کشیدن خانه‌هایی به تعداد روزهای یک ماه منتشر کرده‌ام اینجا می‌توانید فایل PDF آن را که طراحی کامپیوتری شده است دانلود کنید و استفاده نمایید:

تقسیم بندی روزهای یک ماه برای برنامه ریزی و مدیریت زمان بهتر — برای رنگ آمیزی

دانلود فایل PDF جدولی تقسیم‌بندی ماه برای رنگ‌آمیزیژ

محتوای تکمیلی دیگر

به شما پیشنهاد می‌کنم با همان روش‌ها و دلایل بالا این برنامه را شروع کنید. اما اگر به هر دلیلی فکر می‌کنید نمی‌توانید یا نمی‌شود، خب مجبورم چند تا سرنخ و محتوای آموزشی دیگر را خدمتتان معرفی کنم. امیدوارم که این اطلاعات باعث ِ سرریزشدن نشود و بتوانید با قدرت برنامه‌ای را آغاز کنید.

معرفی دوره‌ی آموزشی رایگان مدیریت زمان

91 تکنیک مدیریت زمان و برنامه ریزی - سجاد سلیمانی

من یک بخش ِ ویژه راه اندازی کرده‌ام و همه‌ی آموزش‌های خودم را به صورت رایگان در آن قرار می‌دهم. در لینک زیر میتوانید ۹۱ فیلم مدیریت زمان را ببینید:

۹۱ فیلم رایگان آموزش مدیریت زمان

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۷ Average: ۴.۴]

3 thoughts on “برنامه ریزی در یک بازه‌ی زمانی خاص +نمونه کاربردی| PDF و اکسل و فیلم آموزشی

  1. abbas says:

    طراحی سایت تون ایراد داره، آدم اذیت میشه به راحتی نمیشه Scroll کرد
    این تگ css رو برای body بردارید:
    overflow-x: hidden;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.