category دسته بندی

اعمال تغییراتی در سایت

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امروز پس از گذشت ماه ها، دسته بندی اولیه سایت را تغییر دادم. ساختار اصلی سایت و دسته‌بندی تقریبا حفظ شده اما بخش هایی را حذف و بخش‌هایی را در دسته‌بندی ها دیگر ادغام کردم و این روزها به صورت متمرکز بر روی بحث مدیریت زمان کار می‌کنم که زیرمجموعه‌ی این بحث را در موضوعات متنوع و مختلف می‌توانید در سایت مشاهده کنید.

این مدل از تغییرات، دقیقا می تواند مصداق رشــد و پویایی در فرد باشد. آرام آرام به هنگام پیشروی در مسیری، دچار تغییر و تحول شده و نیازمند حذف و اضافه هایی خواهد بود. از سویی دیگر تغییرات اعمال شده را نوعی دسته بندی ذهنی برای آینده و مطالبی که در نظر گرفته ام، میدانم. بسیاری از مواردی که قصد نوشتن در مورد آنها را دارم فعلا در حال پیش‌نویس سایت قرار گرفته اند که امیدوارم در آینده یک به یک منتشر کنم.

یک تغییر دیگر، قراردادن عکسی از خودم در گوشه سمت چپ سایت بود. یکی از عکس‌های قدیمی خودم 🙂 را ببنید

سجاد سلیمانی
سجاد سلیمانی

انتخاب این عکس، به این دلیل هست که فضای اینجا را خیلی رسمی نمی‌دانم و تلاش کرده ام که هیچگاه جنبه خشک و رسمی نداشته باشد و به زودی عکس‌هایی دیگر هم از خودم در سایتم منتشر میکنم.

فکر میکنم با ادامه نوشتن (آنهم به صورت کاملا با هویت و مشخص) نیاز هست که دقت بیشتری در دسته بندی و برچسب‌گذاری و سلسله‌وار بودن مطالب داشته باشم. این روزها به دلیل محدودیت‌های بسیار شدید زمانی، وقت چنین تمرکز و کاری را ندارم اما در آینده سایت را به شیوه های مختلف بهبود خواهم بخشید.

بخش های مهم سایت

تلاش میکنم از این پس، روزنوشته‌ها را به معنای واقعی آن یعنی نوشتن روزانه داشته باشم و به همین دلیل بخش روزنوشته های سایت احتمالا پرنوشته‌ترین بخش سایت خواهد بود که گاهی مطلبی در حد چند خط هم که شده در آن منتشر خواهم کرد. همه‌ی روزنوشته‌های مرا می‌توانید در آدرس زیر دنبال کنید:

روزنوشته‌های سجاد سلیمانی

این تعهد به تمرین نوشتن دارویی معجزه آساست که قبلا (فایده نوشتن و همچنین نوشتن درمانی و نوشتن همان فکرکردن است) کمی پیرامون آن صحبت شده است. البته شما می‌توانید همه‌ی نوشته‌ها و دیدگاه‌های مرا درباره‌ی نوشتن، نویسندگی و وبلاگ‌نویسی در آدرس زیر دنبال کنید:

چرا نوشتن و وبلاگ‌نویسی؟

یک بخش دیگر هم دارم به نام روزگفته‌ها که در آن گاه به گاه فایل‌های صوتی ضبط و منتشر می‌کنم که در این آدرس می‌توانید آن را بیابید و بشنوید.

نوشته‌های زنده!

البته من همه‌ی نوشته‌های خودم را با برچسب‌های مشخصی منتشر می‌کنم.

برچسب‌هایی که زنده‌ هستند! یعنی مدام داخلِ آنها محتوایی را تولید و آن برچسب را غنی‌تر از بقیه نوشته‌ها ادامه می‌دهم.  لیست نوشته‌های زنده و برچسب‌های مهم سایت را هم می‌توانید در آدرس زیر مشاهده کنید:

نوشته‌های زنده سایت

.

.

.

.

.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[Total: ۱ Average: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.